czwartek, 30 czerwca 2011

Garnier - mleczko do ciała

Od  jakiegoś czasu mam złe dni, tzn. wszystko mnie dobija, czuję się jakbym nie była potrzebna i po prostu beznadziejna. Masakra. Mam nadzieję, że to minie.
Nie wiedziałam co mam umieścić dzisiaj na blogu, więc zdecydowałam się na coś co już miałam dawno zrecenzować, a mianowicie mleczko do ciała firmy Garnier do suchej skóry.
Wiedziałam, że firma Garnier posiada bardzo dobre kremy od rąk i jest to ogólnie bardzo dobra firma kosmetyczna, więc zapewniona dobrą jakością produktów Garnier skusiłam się na mleczko do ciała przeciw wysuszaniu skóry. Nadziałam się na promocję w drogerii w moim mieście.
Mleczko to znakomicie nawilża moją skórę, używam go zawsze po goleniu nóg i sprawdza się w stu procentach. Moje nogi są nawilżone i gładkie. Na dodatek nie są już wysuszone, kolejnym plusem jest cudny zapach, który unosi się w powietrzu. Mleczko po nałożeniu na skórę daje efekt nawilżenia, łagodzenia podrażnień, szybko się wchłania. Moja skóra naprawdę zachowuje komfort przez 24 godziny tak jak mówi producent. Wchłania się szybko.
Czy zakupię go ponownie? Tak

Przypominam, że do dzisiaj do godziny 23:59 trwa moje rozdanie. Do końca tego tygodnia postaram się umieścić wyniki. Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...