czwartek, 9 czerwca 2011

Golden Rose

Lakiery Golden Rose są moimi ulubieńcami, cenię je sobie przede wszystkim za dobrą jakość, niską cenę i znakomite kolory. Czas na recenzję lakierów Golden Rose Fashion Color. Muszę przyznać, że są to naprawdę modne kolory. Ja posiadam z tej serii dwa lakiery: śliczny róż i fiolet, który wpada w odcień złota (gdy pada na niego słońce).
Dla mnie są to rewelacyjne lakiery. Nie mam do nich żadnych zastrzeżeń.
Podaję numery lakierów w razie gdyby ktoś chciał kupić jeden z nich.
Podobnie jak lakiery Classics Charming Nail Lacquer trzymają się na paznokciu ok. 3-4 dni. Cena jest taka sama (ok. 3 zł), jedynie pojemność jest mniejsza, która wynosi 5,5 ml. Nie różnią się poza tym od tych, które opisywałam niedawno: http://ika-bezika.blogspot.com/2011/06/lakiery-golden-rose-moja-recenzja.html

3 komentarze:

  1. Mam z tej serii pomarańczowy i błękitny. Są nawet ok, ale błękitny bardzo słabo kryje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, ja właśnie chciałam kupić błękitny. No nic będę musiała odejść od tego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się dodałam. :)
    Choć byłam pewna że już obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...