poniedziałek, 6 czerwca 2011

Kremy do ciała

Czas na kolejną recenzję, chcę Wam przedstawić moją opinię na temat kremów do ciała z firmy Dove oraz Uroda (Active 90).
Krem Uroda (Active 90) jest to półtłusty krem do codziennej ochrony i pielęgnacji z wyciągiem z żeń-szenia i alantoiną wspomaga naturalny proces odnowy skóry. Jednocześnie sprawia, że staje się ona gładka w dotyku i jest delikatnie natłuszczona. Pojemność: 52ml. Cena: ok. 3zł.
Moja opinia: Krem ten kupiłam, ponieważ skusiła mnie jego niska cena (był w promocji w Naturze). Stosuję ten krem głównie na noc, lecz nie na twarz, ponieważ jak dla mnie jest za tłusty, natomiast znakomicie nadaje się do rąk czy też ust. Ten krem bardzo fajnie nawilża suchą skórę. Konsystencją przypomina krem Nivea. Ma przyjemny zapach, nie nadaje się do cery tłustej. Długo się wchłania i skóra strasznie się po nim świeci.
Wielki minus za opakowanie, które się po prostu nie zamyka, nakrętka sama spada. Nie wiem, może ja akurat trafiłam na takie opakowanie:(.
Czy kupiłabym go ponownie? Nie.
Krem Dove Nowy krem Dove zawiera składniki intensywnie nawilżające. Szybko się wchłania, dzięki czemu zawarte w nim składniki pielęgnujące wnikają głęboko w skórę, a nie pozostają na jej powierzchni. Daje skórze prawdziwą ochronę i nawilżenie. Do codziennego stosowania. Dla wszystkich rodzajów skóry. Pojemność: 75 ml. Cena ok. 7 zł.
Moja opinia: Jest to krem, który stosuję już bardzo długo, nawet nie wiem ile opakowań już zużyłam. Dla mnie jest bardzo dobry. Jest on przede wszystkim wydajny. Ładnie pachnie, ma dobrą konsystencję, moja skóra jest po użyciu tego kremu delikatna i nawilżona. Szybko się wchłania, świetnie się rozprowadza, łagodzi podrażnienia, nie jest tłusty, znakomicie się sprawdza zarówno na twarzy jak i na dłoniach oraz na całym ciele. Opakowanie jest bardzo praktyczne i się domyka:). Używam go głównie na noc.
Minus: nie ma na opakowaniu daty przydatności.
Czy kupię go ponownie? Tak.

2 komentarze:

  1. Ja najbardziej nie lubię, gdy krem jest taki tłusty i zupełnie się nie wchłania...

    Szlag mnie trafia gdy wysmaruje się, za jakieś dwie godziny otwieram drzwi listonoszowi i wyglądam jak wysmarowana smalcem... ;P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...