poniedziałek, 27 czerwca 2011

Produkty z Biedronki

Zastanawiałam się dzisiaj jaki post umieścić na moim blogu, zdecydowałam się na produkty z Biedronki a dokładnie żel oraz pianka do włosów firmy Loreto.
Teraz opakowanie pianki jest inne (jest czarne), podobne do żelu, który jest na zdjęciu powyżej.
Koleżanka poleciła mi zakup żelu, natomiast siostra zakup pianki. Z obu produktów jestem bardzo zadowolona, ponieważ myślałam, że będą mi te produkty sklejać włosy oraz sądziłam, że i tak mi nie pomogą. Pomyliłam się. Żel używam dłużej, jest już to moje trzecie opakowanie i jest naprawdę dobry. Natomiast piankę maltretuję już bardzo długo i wciąż jest to moje pierwsze opakowanie. Nie używałam bardzo długo pianki, ponieważ szczerze mówiąc nie widziałam rezultatów, aż niedawno znowu po nią sięgnęłam, a wszystko dzięki http://www.youtube.com/user/nissiax83. O szczegółach później.
Może nie wszyscy wiedzą do czego dokładnie służą te produkty, chociaż myślę, że chyba każdy miał jakiś kontakt z tymi produktami. Na początku wspomnę, że Biedronka posiada bodajże trzy bądź dwa rodzaje żelu, pianek chyba też. Nie jestem pewna.
Żel służy do układania włosów, doskonale utrwala fryzurę, zapewniając długotrwały efekt. Kosmetyk łatwo rozprowadza na włosach, nie sklejając ich i nie wysuszając. Receptura żelu została wzbogacona o filtr UV oraz kompleks aminokwasów i witamin, które chronią i pielęgnują włosy. Po zastosowaniu produktu fryzura nabiera pięknego i modnego kształtu.
Ja w zupełności zgadzam się z opisem producenta.
Pojemność: 150 g, cena - chyba 4 lub 5 zł.
Pianka to produkt do stylizacji fryzur. Przeznaczona jest do wszystkich rodzajów włosów. Oprócz utrwalenia zapewnia im dodatkową pielęgnacje. Dzięki zawartości prowitaminy B5 włosy są pełne energii i lśniące. Formuła z filtrem UV chroni włosy przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.
Jak już wspomniałam nie widziałam rezultatów po użyciu tej pianki, a wszystko przez to, że źle ją nakładałam. Dopiero ostatnio obejrzałam filmik Agi i dowiedziałam się jaki robiłam błąd. Oto link do filmiku Agnieszki, która dokładnie pokazuje jak należy nakładać piankę na włosy: http://www.youtube.com/user/nissiax83#p/a/u/1/nyH3HJJOq1E
Pojemność: 225 ml, cena - niestety nie pamiętam.

Czy Wy też używacie produktów do włosów z Biedronki? Może polecacie jakieś inne produkty?
Czy ktoś z Was używał może lakieru z firmy Loreto z Biedronki? Zastanawiam się nad zakupem tego lakieru, ale nie wiem czy warto go kupić. Polecacie go?

3 komentarze:

  1. Niestety nie używałam nigdy produktów do włosów z Biedronki, ale chyba zachęciłaś mnie do kupna pianki, chętnie ja wypróbuję :)
    Podoba mi się kolorystyka opakowania tego żelu do włosów.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam produktów do włosów z Biedronki. Chyba też robię błąd:) Jeśli będą u mnie to zwrócę na nie uwagę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używałam lakieru do włosów długi czas i niczym nie różnił się od tych droższych, piankę zresztą też. Poza tym rewelacyjne mają żele pod prysznic prześlicznie pachną. I odżwka do włosów z elisee fioletowa też była super. więc po co przepłacać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...