sobota, 25 czerwca 2011

Udane zakupy - ozdoby na paznokcie

Byłam dzisiaj na zakupach i oczywiście kupiłam to co nie planowałam. Strasznie jestem zadowolona z tych zakupów, od razu humor mi się poprawił i już nie mogę się doczekać kiedy użyję tych drobiazgów.
Oto co kupiłam:
Jakość zdjęć może zostawiać wiele do życzenia, ale mam nadzieję, że chociaż coś jest widoczne.
Kupiłam ozdoby do paznokci za dość niską cenę.
To kółeczko kupiłam za 2,20 zł i zawiera 12 maleńkich przegródek w których znajdują się przeróżne ozdoby: różowe, niebieskie, srebrne, złote gwiazdeczki; także gwiazdeczki z wyciętym środkiem: różowe, żółte, pomarańczowe; serduszka srebrne oraz z wyciętym środkiem serca kremowe, niebieskie, zielone i kwiatuszki. Cudeńko.

Gdy szłam już do kasy moim oczom ukazał się jeszcze lepszy zestaw ozdób, który zawierał 8 słoiczków z ozdobami oraz pędzelek do ich nakładania. Cena tego zestawu: 4,50 zł. Miałam szczęście bo był to ostatni zestaw.
Na zdjęciu: różowe serduszka, zielone serduszka z wyciętym środkiem, kremowe gwiazdeczki z wyciętym środkiem oraz żółte gwiazdeczki z wyciętym środkiem.
Na zdjęciu: białe gwiazdeczki z wyciętym środkiem, złote kwiatki, czerwone gwiazdki, srebrne gwiazdki z wyciętym środkiem.

3 komentarze:

  1. na parwdę urocze, może pomyślę nad czyms takim... chociaż nigdy nie próbowałam tak ozdabiać swoich paznokci.

    zapraszam do mnie:
    nothingbutchickens.blogspot.com
    +dodajemy? :)
    zapraszam do komentowania

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam takie gwiazdki i serduszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym się nauczyć robic pazurki:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...