wtorek, 21 czerwca 2011

Zakupy - Haul

Ostatnio zakupiłam kilka rzeczy, które mam nadzieję, że się sprawdzą.
1. Wazelina biała z Ziaji, jest to produkt według mnie, który każdy powinien mieć. Słyszałam, że znakomicie się sprawdza na obtarcia, skórki wokół paznokcia oraz na spierzchnięte usta. Użyłam ją wczoraj na miejsce, gdzie wyskoczył mi zaskórniak i zdecydowanie się sprawdził. Ta wazelina jest tania, chyba 2 zł za
30 ml, dostępna w aptekach.
2. Baza pod cienie Virtual. Kupiłam ją ponieważ strasznie mnie wkurzało to, że cienie krótko trzymają się na powiece. Czytałam informacje na jej temat w internecie i dużo osób ją wychwalało zaznaczając fakt, że strasznie ciężko się ją nakłada. Lecz mimo to zakupiłam ją i zobaczymy jak się sprawdzi. Na razie użyłam ją raz i nie mam zdania. Zaznaczę, że rzadko się maluję, ale mam nadzieję, że teraz to się zmieni. Cena: 9,50 zł.
3. Kompres nawilżająco - regenerujący z firmy Joanna z apteczki Babuni, jest to kompres do włosów suchych i zniszczonych, zawiera ekstrakt z miodu i proteiny mleczne. Jeszcze go nie używałam i jedynie co mogę teraz powiedzieć na temat tego kompresu to jest tani (6,25 zł) i ślicznie pachnie, jakby kokosem.
Recenzja wkrótce.
4. Lakiery do paznokci Golden Rose
- Classics Charming Nail Color, numer 23, jest to kolor wchodzący w pomarańcz z maleńkimi drobinkami. Muszę powiedzieć, że nawet ładnie wygląda na paznokciach. Pojemność: 7,5 ml, cena 2,70 zł.
- With Protein Nail Lacquer, numer 344, kupiłam go ponieważ chciałam lakier fioletowy, niestety ten jest dla mnie trochę za ciemny. Może się do niego przekonam. Pojemność: 12,5 ml, cena 3,10 zł.

PS. Odwiedzajcie mój blog, ponieważ mam zamiar w najbliższym czasie umieścić kilka dobrych rad.

2 komentarze:

  1. super zakupy :) podobają mi się lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak w Naturze, same płytki kosztują 6,99zł, a cały zestaw - płytka + stempel - 13,99zł :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...