piątek, 10 czerwca 2011

Ziaja

Hej dziewczyny. Pomyślałam sobie, że czas najwyższy na moją recenzję kosmetyków firmy Ziaja.
1. Ziaja nuno-technologia przeciw pryszczom, maska z zieloną glinką, cera zanieczyszczona skłonna do wyprysków
Opis producenta: -menu nuno: glinka zielona; ekstrakty z oczaru, białej herbaty, szałwii; D-panthenol
-nuno przeciw pryszczom: wykazuje skuteczne działanie ściągające; wyraźnie zmniejsza rozszerzone pory; łagodzi zmiany trądzikowe i normalizuje pracę gruczołów łojowych; nawilża skórę oraz łagodzi podrażnienia; nie zatyka porów.
-efekt nuno: redukcja sebum, redukcja "świecenia się" skóry - efekt mat
Stosowanie: 1-2 razy w tygodniu
Pojemność: 60 ml
Moja opinia: maska jest bardzo dobra, pozostawiam ją na twarzy ok. 15 minut (tak jak zaleca producent), zauważyłam zmianę mojej cery na lepsze, rzeczywiście wykazuje działanie ściągające, złagodziła moje zmiany trądzikowe, zmniejszyła pory, rozjaśniła zaczerwienienia. Jedyne z czym się nie zgadzam to efekt mat, moja cera nadal się świeci. Jak za cenę ok. 5 zł to uważam, że jest godna uwagi i polecam ją wszystkim, którzy mają małe problemy z trądzikiem.
2. Ziaja nuno-technologia  przeciw pryszczom, anty-trądzikowy krem tonujący odcień naturalny (ja mam odcień 01, ale spotkałam się również z odcieniem 02), cera zanieczyszczona skłonna do wyprysków
Opis producenta: -menu nuno: Ac.Net - inhibitor 5 alfa-reduktazy; Alga Nori; Wit. E, D-panthenol
-nuno przeciw pryszczom: tuszuje niedoskonałości skóry, nadaje równomierny odcień i poprawia koloryt; zmniejsza wydzielanie sebum; ogranicza rozwój bakterii; doskonale nawilża skórę; nie zatyka porów.
-efekt nuno: korekta niedoskonałości skóry bez zapychania porów i obciążenia cery tłustej
Pojemność: 60 ml
Cena: ok. 7-8 zł
Moja opinia: nie jest to podkład tylko krem tonujący więc nie zakrywa wszystkich niedoskonałości, delikatnie kryje, ładnie pachnie, nie czuć go na buzi, trzyma się cały dzień (gdy użyłam go pierwszy raz byłam zdziwiona, że cały dzień utrzymał się na mojej twarzy), nie trzeba wiele tego kremu by pokryć całą twarz, nie zauważyłam aby po użyciu tego kremu wyskoczyły mi jakieś niespodzianki, nie podkreśla suchych skórek, dobrze stapia się ze skórą, doskonały w czasie upałów., dobrze się wchłania.
3. Ziaja bloker anty-perspirant
Opis producenta: regulator pocenia
-działanie blokujące: skutecznie redukuje nadmierne pocenie; ogranicza wydzielanie potu i przykrego zapachu; zapewnia długotrwałe uczucie świeżości; nie zawiera parabenów, alkoholu, barwników; bez zapachu; nie pozostawia śladów na ubraniu
-sposób użycia: używać przez 2-3 dni na noc, na czystą i suchą skórę pod pachami, następnie stosować 1-2 razy w tygodniu. Nie należy aplikować preparatu powtórnie rano. Nie stosować na skórę podrażnioną i po depilacji.
Pojemność: 60 ml
Cena: ok. 6,50 zł
Moja opinia: Kupiłam ten antyperspirant dzięki Youtube, miałam już dosyć podrażnień wywołanych Antidralem, który rzeczywiście redukował nadmierne pocenie. Ziaja bloker radzi sobie z nadmiernym poceniem, może nie tak dobrze jak Antidral, ale uważam, że jest on wart tej ceny. Po użyciu tego preparatu można czuć szczypanie i towarzyszy również lekkie swędzenie, lecz nie jest tak przykre uczucie jak przy Antidralu. Krótko mówiąc - polecam.

4 komentarze:

  1. Mam krem tonujący z Ziaji i uwielbiam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tym wielkim szumie na Ziaję tonującą - dziś i ja sobie ją kupiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zamierzam kupić sobie tą Ziajkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja zachęcona tą notką pobiegłam do natury po Ziaję nuno, a na allegro wreszcie zakupiłam bloker :D i będę testować :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...