poniedziałek, 4 lipca 2011

Bransoletki

Bransoletki są czymś co uważam niekiedy za konieczne do uatrakcyjnienia stroju. Moją pasją jest robienie własnoręcznie bransoletek. Oto co chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować:
Są to bransoletki, które robiłam chyba rok temu.
Moja przygoda z bransoletkami z muliny zaczęła się już w podstawówce, czyli bardzo dawno temu. Zauważyłam u mojej koleżanki podobną bransoletkę i zapytałam się jej skąd ma takie fajne bransoletki. Powiedziała, że koleżanka jej zrobiła, ale powiedziała też, że umie je robić i jak chce to może mnie nauczyć. Ucieszyłam się i tak bodajże następnego dnia uczyła mnie je robić. Początkowo trochę się wkurzałam bo mi nie wychodziło, ale z czasem szło mi coraz lepiej. Później wciągnęłam w to moją siostrę a kilka lat później znudzona jednym wzorkiem postanowiłam poszukać innych i tak moja przygoda z bransoletkami z muliny trwa już ładnych parę lat. O ile się nie mylę to są to bodajże bransoletki przyjaźni.
Co sądzicie o takich bransoletkach? Podobają się Wam?
PS. Bransoletka zielona i niebieska mają we wzorkach rybki. Widzicie to?

4 komentarze:

  1. ja jeszcze nie próbowałam. Może kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam czasy bransoletek z muliny, mogłam całymi dniami je zaplatać. Aczkolwiek wzoru w rybki nie znałam, bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne sa! tez pamietam te czasy-godzianmi robilam bransoletki-super zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie na rozdanie;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...