piątek, 8 lipca 2011

Dawno nie umieściłam na moim blogu notki a wszystko przez brak natchnienia i po prostu nie wiem o czym mogłabym napisać. Obiecuję, że wstawię w przyszłym tygodniu jakąś notkę.
Dzisiaj chciałbym Wam pokazać moje inspiracje modowe, makijażowe oraz fotograficzne. Czy Wy też czasami inspirujecie się innymi zdjęciami?
Ja robię to czasami i sprawia mi to niekiedy radość i łatwość w doborze odpowiedniego stroju do danej sytuacji. Okazuje się, że zdjęcia znalezione w internecie mogą służyć jako natchnienie. Mi najbardziej podobają się zdjęcia na których zatrzymana jest chwila i które w pełni oddają emocje. Uwielbiam krajobrazy oraz piękne modelki w strojach w plenerze.
Oto kilka zdjęć. Wszystkie zdjęcia pochodzą z internetu i nie są moją własnością.
The best photo in my opinion (Jessica Alba):

1 komentarz:

  1. Też lubię oglądać inspiracje, często dzięki nim wpadają mi do głowy nowe pomysły.:)
    Pozdrawiam.;]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...