czwartek, 14 lipca 2011

Haul in Auchan

Jak już wspomniałam byłam wczoraj na udanych zakupach, kupiłam wiele rzeczy i to po bardzo niskich cenach. Wszystkie rzeczy kupiłam w Auchan. Oto co przywiozłam ze sobą do domu. Od razu przepraszam za jakość zdjęć, ale niestety u mnie w mieście dzisiaj pada, więc nie miałam jak zrobić udane zdjęcia.
Japonki - 5 zł. Były różne kolory - dwa odcienie niebieskiego, czerwony, pomarańczowy. Ja zdecydowałam się na czarne.
Czapka z daszkiem na upalne dni - 8 zł. Był jeszcze jaśniejszy odcień oraz były jeansowe niebieskie i czarne.
Bluzka w krótki rękaw - 8 zł. Dostępne kolory - niebieski, żółty i pomarańczowy.
Bluzka w krótki rękaw - 2 zł! Zdjęcie nie oddaje koloru tej bluzki, w rzeczywistości jest to zgniła zieleń.
Kolorowe sznurowadła - 1,50 zł. Trzy pary. Były jeszcze z czaszkami, zeberka i moro.
Spodnie damskie jeans (szorty) - 8 zł. Trzy odcienie - biały, kremowy i ciemny krem.
Spodnie się świecą.
Kolejna rzecz to okulary przeciwsłoneczne - 5 zł.
Reszta to produkty kosmetyczne:
Krem matująco nawilżający AcneLine - 6 zł za 75 ml.
Antybakteryjny żel do mycia twarzy - 3,99 zł za 150 ml. Recenzja wkrótce.
Pianka do golenia Venus - 5, 08 zł, gratis maszynka do golenia.
Odżywka do włosów w sprayu - 4,99 zł.
Kupiłam jeszcze dużą torbę za 6 zł i kubki kolorowe 4 sztuki za 0,86 zł. Jak chcecie to mogę wstawić zdjęcia. Napiszcie czy chcecie:). Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. o, udane zakupy! ;)
    chcemy, pewnie. pokaż torbę i kubki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tanio!! Pokaż kubki :)
    Dodaje do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadę od Auchan po te japonki! No i przy okazji wezmę sznurowadła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo... to chyba będę musiała się przejechać do bonarki do auchan :D
    takie japonki właśnie zwykłe by mi się przydały :))
    pozdrawiam
    nothingbutchickens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...