środa, 20 lipca 2011

Kilka informacji

Dzień doberek. Mam nadzieję, że wakacje miło spędzacie, jeśli są takie osoby, które nie mają jeszcze wypoczynku to życzę im aby znalazły czas na choć chwilę relaksu i zapomnienia.
Drogie dziewczyny obiecałam Wam, że wstawię zdjęcia torby i kubków, które kupiłam w Auchan. Otóż nie mogłam znaleźć kubków, gdzieś się zapodziały, więc dzisiaj umieszczam zdjęcie tylko torby ale obiecuję, że jak tylko znajdę kubki to wstawię zdjęcie.
W najbliższym czasie planuję wyjazd do Gdańska, Gdyni i Sopotu między innymi trochę wypocząć a po drugie zrobić jakieś małe zakupy. Nie planuję nic konkretnego, stawiam na spontan. Po za tym to mam do załatwienia kilka ważnych spraw w Gdańsku i w Gdyni, więc mam nadzieję, że wszystko ułoży się po mojej myśli i załatwię to co mam załatwić. Trzymajcie za mnie kciuki i za piękną pogodę. Strasznie ta pogoda zmienna jest, jednego dnia jest ładnie a drugiego pada.
Po za tym w ten weekend wybieram się na kilka koncertów, więc zapowiadają się udane dni.
Pozdrawiam, Monika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...