poniedziałek, 25 lipca 2011

Kolejne zakupy

Pogoda jest tak przygnębiająca, że nie pozostaje nic innego jak tylko siedzieć w domku i czekać, aż w końcu się zmieni. Oby jak najszybciej. Ale nie o tym chciałam pisać. Ostatnio byłam na małych zakupach i kupiłam parę drobiazgów.
Zalotka - cena 5,79 zł, firma Top Choice
Dostępna w drogeriach
Kosteczka - brelok - cena 2 zł, zakupiona w małym sklepiku w moim mieście. Można ją układać.

Od jakiegoś czasu zabieram się z zamiarem zrobienia mini rozdania tylko nie wiem czy ktoś jest zainteresowany. Jesteście zainteresowani?

Serdecznie zapraszam wszystkich do wspaniałego rozdania u nissiax83.
Rozdanie trwa do 27 lipca.

3 komentarze:

  1. ja jestem zainteresowana. U mnie rozdanie będzie 1 września

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam serdecznie na rozdanie:
    http://malinka2709.blogspot.com/2011/07/rozdanie-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...