czwartek, 21 lipca 2011

Natura

Hello. Byłam dzisiaj na zakupach w Naturze, dawno tam nie byłam, ponieważ jakoś nic konkretnego nie potrzebowałam z tej drogerii. Oto co udało mi się zakupić.
Są to odżywki do paznokci z firmy Sensique. Dokładnie jest to:
Bomba witaminowa, regenerujący preparat z kompleksem witaminowym.
Opis producenta:
- Preparat wzmacnia, utwardza i odżywia zniszczona płytkę paznokcia.
- Idealny do kruchych i suchych paznokci.
- Dzięki zawartości kompleksu witaminowego wzmacnia paznokcie i zapewnia im zrównoważone nawilżenie.
- Chroni paznokcie przed nadmierną łamliwością. Nadaje trwałość i elastyczność.
Sposób użycia:
Odżywkę można stosować na dwa sposoby:
- Jako podkład pod lakier, pojedyncza cieniutka warstwa wystarczy, aby chronić i wygładzić paznokcie.
- Jako zwykły lakier nadkładając dwie bardzo cienkie warstwy.
Pojemność : 12 ml, cena 4,99 zł.
Odżywka do rozdwajających się paznokci.
Opis producenta:
- Wzmacnia cienkie paznokcie.
- Regeneruje słabe, rozdwajające się paznokcie.
- Zmniejsza łamliwość i przyspiesza ich wzrost.
- Widocznie wygładza i odbudowuje strukturę paznokcia.
Sposób użycia:
Odżywkę można stosować na dwa sposoby:
- Jako podkład pod lakier, pojedyncza cieniutka warstwa wystarczy, aby chronić i wygładzić paznokcie.
- Jako zwykły lakier nadkładając dwie bardzo cienkie warstwy.
Pojemność : 12 ml, cena 4,99 zł.
Były jeszcze inne dwa rodzaje tych odżywek. 
Przy kasie zaopatrzyłam się w magazyn Natura - bezpłatny, w którym jest m.in. wywiad ze Stefano Terrazzino.
Jest to drugie wydanie magazynu. Czytacie ten magazyn?
Pozdrawiam, ika.

1 komentarz:

  1. Przeglądałam tę gazetkę i przyznam, że jakoś mnie nie zachwyciła... dużo reklam mało treści.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...