wtorek, 19 lipca 2011

Odpowiedź na Tag - Czego o mnie nie wiecie?

Jest to mój pierwszy Tag. Chciałabym podziękować Kokosowej Pannie za przyznanie mi tej nagrody.
Bardzo spodobał mi się sposób w jaki przedstawiła 7 faktów o sobie Kokosowa Panna, więc zrobię to w taki sam sposób. Mam nadzieję, że nie będzie mi miała tego za złe.

Zasady:
- Podziękuj i podaj link blogera, który przyznał wam tę nagrodę.    
- Skopiuj i wklej logo na swoim blogu
- Napisz o sobie 7 rzeczy
- Nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę)
- Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji :)

7 faktów o mnie:
1. Uwielbiam podróże, rok temu byłam we Francji i pierwszy raz poleciałam samolotem. Tak mi się spodobało, że planuję jeszcze raz wybrać się na wycieczkę za granicę, lecz tym razem w inne miejsce. Mam nadzieję, że uda mi się gdzieś polecieć.
2. Kocham moje miejsce zamieszkania oraz jej okolice. Kocham moje Kaszuby za to, że przez kilka lat mogłam tańczyć w zespole kaszubskim i zwiedzałam Polskę oraz byłam za granicą. Za to, że mogę podziwiać tak piękne widoki i za to, że poznałam wspaniałych ludzi, którzy już nie są na Kaszubach a z którymi się bardzo zżyłam.
3. Moją pasją jest fotografia. Lubię robić zdjęcia, głównie przyrodzie. 
4. Uwielbiam chodzić na koncerty i zbierać autografy. Mam już niezłą kolekcję autografów, która cały czas się powiększa.
5. Kocham śpiewać i słuchać muzyki. W przyszłości chciałabym nagrać płytę oraz zaśpiewać z polskim piosenkarzem - jakim? To już moja słodka tajemnica:).
Oto piosenka, którą ostatnio bardzo często słucham i która zawładnęła moim sercem.
6. Kocham konie, choć nie umiem na nich jeździć.
7. Lubię patrzeć w chmury.
Jeśli ktoś nie miał jeszcze tego Tagu a odwiedził mojego bloga i chce wziąć w nim udział to proszę odpowiedzieć na niego.
Pozdrawiam
PS. Wszystkie zdjęcia są moją własnością i zabraniam ich kopiowania.

1 komentarz:

  1. ja jestem teraz na Kaszubach na wakacjach. W jakiej mieszkasz miejscowości??

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...