wtorek, 5 lipca 2011

Zakupy

Byłam dzisiaj w mieście załatwić kilka ważnych spraw i przy okazji wstąpiłam do mojej ukochanej drogerii. Musiałam sobie poprawić jakoś humor. Kupiłam tylko dwie rzeczy na które już jakiś czas temu polowałam.
Pierwszą z nich jest mgiełka chłodząca. Potrzebowałam czegoś do schłodzenia twarzy latem. Pani z drogerii miała tylko tą, więc ją wzięłam. Niestety nie wiedziałam czy jest dobra, dopiero po przyjściu do domu przeczytałam o niej recenzje na wizażu i nie ma ona dobrych opinii, ale ja mam nadzieję, że u mnie się sprawdzi. Nie była droga, kosztowała 8,25 zł, więc jeśli się nie sprawdzi to nie będę ubolewać nad stratą pieniędzy.
Oto opis producenta.
Może być słabo widoczne, więc napisze.
Mgiełka do twarzy i ciała w prosty i szybki sposób nawilża skórę nadając jej uczucie chłodu i orzeźwienia. Szczególnie przydatna w podróży, w pomieszczeniach klimatyzowanych i ogrzewanych. Stosuj latem jak i zimą, odpowiednia dla każdego rodzaju skóry.
Drugim produktem jest zestaw do frencza. Pierwsze co mnie urzekło to opakowanie, bardzo podoba mi się róża, drugie to sposób użycia na tyle opakowania, niestety zapomniałam zrobić zdjęcie, może innym razem je wstawię jak będę robić recenzje.
Zestaw posiada 2 lakiery do paznokci 10 ml i 80 naklejek (łał). Cena 5,90 zł. Miałam szczęście bo było to ostatnie opakowanie.
Oto jak wyglądają lakiery:

1 komentarz:

  1. miałam tą mgiełkę rok temu w Turcji! doskonale się sprawdziła.

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..
    BARDZO mi na tym zależy :)

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...