piątek, 29 lipca 2011

Żyje wampirami

Wiele z Was mogłoby zapytać: O co chodzi? Chodzi o to, że od jakiegoś czasu nie żyje niczym innym jak oglądaniem filmów, seriali o wampirach. Nie wiem czemu, ale coś jest w nich takiego ciekawego, że stale mnie do nich ciągnie. Uwielbiam na dodatek takie które posiadają w sobie nutkę romantyzmu. Czasami oglądając takie filmy zastanawiam się co by było gdybym nagle stała się wampirem. Wiem, że może to wydawać się głupie, ale ja już po prostu tak mam. I wiecie do jakiego wniosku doszłam, że chyba lepiej być człowiekiem i nie wiedzieć jak to jest być wampirem.
Pozdrawiam Was serdecznie.

4 komentarze:

  1. A jakie filmy oglądasz? Mogłabyś podać tytuły? Bo ja oglądam seriale: Czystą krew i Pamiętniki Wampirów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam wampiromaniaczkę:).
    Zgłasza się kolejna, heh.
    Ja oglądam Pamiętniki wampirów z zapartym tchem....
    Oglądałam Moonlight-równiez fajny.
    No, i Saga....
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam sagę Zmierzch, Pod osłoną nocy i czasami Pamiętniki wampirów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...