czwartek, 4 sierpnia 2011

BeBeauty

Dzisiaj chciałabym przedstawić moją opinię na temat Micelarnego żelu do mycia i demakijażu twarzy i oczu do skóry normalnej i wrażliwej z Biedronki.
Opis producenta: Hipoalergiczny preparat w postaci żelu micelarnego delikatnie oczyszcza wrażliwą skórę twarzy i oczu. Struktury micelarne zapewniają niezwykle wysoką skuteczność oczyszczania, dokładnie usuwają makijaż i zanieczyszczenia nie naruszając bariery hydrolipidowej naskórka. Zawarty w preparacie d-panthenol zapewnia naturalny poziom nawilżeni, łagodzi podrażnienia oraz przynosi uczucie natychmiastowego ukojenia. Skóra staje się gładka i czysta. Odzyskuje uczucie świeżości i komfortu.
- dokładnie oczyszcza z makijażu i zanieczyszczeń
- zmniejsza podrażnienia i zaczerwienienia
- posiada właściwości nawilżające
- odświeża skórę i pozostawia uczucie komfortu
Produkt jest hypoalergiczny. 0 % alergenów i sztucznych barwników.
Pojemność: 150 ml                              Cena: ok. 5 zł
Moja opinia: Początkowo byłam do tego produktu sceptycznie nastawiona, po kilku użyciach nie wiedzieć czemu odstawiłam go. Jakiś czas temu powróciłam do niego po przeczytaniu pochlebnej opinii na jego temat u jednej z blogerek, niestety nie pamiętam u której. Mniejsza z tym. Produkt okazał się genialny, doskonale zmywa makijaż, pozostawia skórę nawilżoną i odświeżoną, przynosi uczucie ukojenia i świeżości. Mogę nawet powiedzieć, że w minimalnym stopniu zmniejsza podrażnienia i zaczerwienienia.
Tak więc polecam go wszystkim, ponieważ jest wart swojej ceny.

3 komentarze:

  1. wszędzie ostatnio głośno o tych kosmetykach biedronkowych ;) chyba sama się skuszę.
    dodaje do obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wszystko co tanie, to złe :)
    mam kilka kosmetyków z biedronki i chwale je sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzisz, a ja miałam się na niego skusić i w koncu go nie wzięłam ;)
    maskary od Eveline wcześniej nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...