piątek, 12 sierpnia 2011

Bi-es

Firma Bi-es perfume cosmetics jest polską firmą, która posiada w swojej ofercie m.in. dezodoranty perfumowane z atomizerem. Ja posiadam dwa takie dezodoranty z których jestem bardzo zadowolona.
Pojemność: 75 ml
Cena: ok. 10 zł, w promocji nawet 7 zł
Dostępność: Drogeria Natura
Ja oba kupiłam w cenie promocyjnej, czyli po 7 zł. Pierwszy kupiłam już jakiś czas temu, dokładnie zimą i był to Sexy Girl, jest to zapach delikatny a zarazem bardzo kobiecy. Bardzo go lubię.
Drugi jest moim ulubieńcem, kupiłam go niedawno i od razu się w nim zakochałam. Jest to Dynamix for woman. Nie ma on już tak delikatnego zapachu, jest on ostry. Perfum bardziej dla dynamicznych kobiet. No nie wiem jak opisać ten zapach. Ciężko jest w ogóle opisać perfumy, więc zachęcam wszystkich udać się do Natury i przekonać się jak pachną te perfumy.
Ja jestem im wierna i na razie nie zamienię ich na żadne inne, podoba mi się również buteleczka - wąska i długa. A jak Wy oceniacie te perfumy? Może macie w swojej kolekcji perfumy, które używacie już od dobrych kilku lat?

5 komentarzy:

  1. Miałam te po prawej stronie ;) ładne, ale krótko się utrzymuja, ale czego oczekiwac po tak dobrej cenie ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam jeden zapach, do którego zawsze wracam - Euphoria Kleina :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z trwałością trochę gorzej, nie utrzymują się długo, ale mi to nie przeszkadza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam jeden zapach z tej firmy i jets ok:)


    Odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...