sobota, 20 sierpnia 2011

Biedronka

Biedronka kusi wciąż produktami z niskimi cenami. Ja skusiłam się na dezodoranty Softine.
Są to dezodoranty, które używam tylko gdy jestem w domu, czyli nie na jakieś wyjścia. Dlaczego? Ponieważ wolę zdecydowanie dezodoranty Adidas czy Nivea, choć nie mówię, że te z Biedronki są złe. Dla mnie nie są one czymś nadzwyczajnym, są zwykłe, nie powstrzymują pocenia i w moim przypadku służą tylko do odświeżenia. Nie spodziewałam się po nim cudów. Kosztują ok. 3 zł. Pojemność 150 ml. Podoba mi się zapach tego różowego dezodorantu - jedwab, natomiast żółty - trwa cytrynowa mnie nie przekonała do siebie, wzięłam go na próbę. Podoba mi się również kolorystyka tych dezodorantów. Podsumowując warto wypróbować:).
PS. Spodziewajcie się w najbliższym czasie rozdania. Czekam tylko aż będę miała 30 obserwatorów (brakuje mi tylko jedna osoba) i oczywiście muszę do końca skompletować nagrodę:).
Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Jestem 30 :) Możesz organizować rozdanie ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. oo fajnie ;)
    w Biedronce też mozna znaleśc cos fajnego

    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, znowu cudowne produkty Biedronkowe :) Wiele się o nich dowiedziałam już :) Bardzo fajna, czytelna notka;)

    zapraszam Cię do siebie, może coś Cię zainteresuje :) evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję ;)

    Biedronka ostatnio kusi nieustannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś ten żółty;P w biedrze czasem można naprawdę zanleść coś extraaa!
    zapraszam na małe rozdanie:
    http://late-chocolate.blogspot.com/2011/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. wygladaja calkiem orzezwiajaco ;d
    ale jednak nie ufalabym im ;p
    ps. masz moj dawny szablon, az mi sie sentymentalnie zrobilo !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...