środa, 10 sierpnia 2011

Pieniądze szczęścia nie dają dopiero zakupy

Zachęcona tym mottem po raz kolejny udałam się na zakupy. Na szczęście były to skromne zakupy, ale chyba udane. Jutro także wybieram się na zakupy, ponieważ w weekend wybieram się na daleką wycieczkę, niestety nie będzie ona długa, ale mam nadzieję, że udana:).
Kupiłam z Natury pędzelek do smokey eyes Essence - kosztował 5,99 zł. Polecany jest na blogach, więc skuszona tak dobrą opinią, niską ceną i mam nadzieję dobrą jakością trafił w moje ręce. Od razu mogę powiedzieć, że włosie jest bardzo miękkie, więc czego chcieć więcej za taką cenę.
W mojej ukochanej drogerii ze wspaniałą Panią, która zawsze chętnie mi doradzi:) kupiłam żel ze świetlikiem do powiek i pod oczy z firmy Floslek, przynosi ulgę i ukojenie obolałym oczom. Były jeszcze inne rodzaje. Cena - 6,20 zł. Zawartość 10 g. Można stosować go również pod makijaż. Pamiętam, że miałam kiedyś coś z tej firmy, niestety nie pamiętam co to dokładnie było, ale wiem, że ta firma ma dosyć dobre produkty.
Opis producenta: Preparat do pielęgnacji okolic oczu. Zawiera aktywny wyciąg ze świetlika lekarskiego o działaniu kojącym. Usuwa zmęczenie, ból oczu, łzawienie. Przynosi ukojenie i ulgę oczom: podpuchniętym, podrażnionym kurzem, słońcem, niewłaściwym makijażem. Nawilża i wygładza skórę, przywraca jej jędrność i elastyczność.
Pozdrawiam serdecznie:)

5 komentarzy:

  1. na weselu przebrałam buty na niższe i wygodniejsze :)

    też mam żel do powiek z Flosleku - bardzo fajnie chłodzi i łagodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się co do tytułu notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten pędzelek z Essence, będziesz zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w mieście jest sklep partnerski ale jeszcze mi nic na ten temat nie wiadomo co będzie i ile w i jakich cenach.

    OdpowiedzUsuń
  5. I like a essence , i have lot essence products :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...