wtorek, 9 sierpnia 2011

Tanie zakupy

Odwiedziłam dzisiaj sklep, który chyba każda z Was zna, chodzi o sklep typu "Wszystko za 2,90 zł" bądź znane również jako "Wszystko za 2,50 zł". Ja osobiście lubię takie sklepy, ponieważ zawsze można wyhaczyć coś ciekawego. Przejdźmy do meritum, oto rzeczy kosmetyczne, które dzisiaj zakupiłam.
1. Błyszczyk, jest on z tej samej firmy co te które pokazywałam tutaj
2. Pomadka do ust Butterfly
3. Cienie do powiek Butterfly (duo)
 Błyszczyk ma numer 2 i jest kremowy.
Jest to moja pierwsza pomadka z firmy Butterfly i mam nadzieję, że nie ostatnia, ponieważ bardzo mi się spodobała. Od razu jak przyszłam nałożyłam ją na usta i zachwyciłam się tym jak ładnie wygląda.
Ja mam numer 300 i daje naturalny odcień na ustach, właśnie taką szukałam.
Waga: 4,5 g.
Opakowanie jest trochę tandetne, ale ważne że samo się nie otwiera i wadą jest, że gdy chcemy zobaczyć np. w sklepie jaki szminka ma odcień musimy ją otwierać.
Lecz co można wymagać od pomadki, która kosztuje 2,90 zł?
Kolejną rzeczą są cienie do powiek, szukałam takich cieni podwójnych do makijażu dziennego. Przyznam się, że posiadam cienie Butterfly i jestem z nich dość zadowolona. Choć szczerze mówiąc, nie łudźmy się, że będą one idealne.
Będąc w Biedronce zakupiłam Peelingu do stóp.
Kusiły mnie również obecne promocje kosmetyczne w Biedronce, lecz postanowiłam, że na razie wstrzymam się z zakupami a po drugie wszystko mam, więc po co wydawać pieniądze.

Macie a może mieliście styczność z kosmetykami firmy Butterfly?
Czy Wy też uważacie, że tanie kosmetyki nie muszą być złe?

3 komentarze:

  1. ja staram się kupować tylko tanie kosmetyki, bo wolę kupić więcej za mniej

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam cienie z tej firmy ;) trochę szybko sie osypują, ale jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo cienie rzeczywiście idealne do dziennego makijażu ja mam z Butterfly mini paletkę cieni nie są wspaniałe ale ok ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...