piątek, 19 sierpnia 2011

Under 20

Kosmetyki z firmy Under 20 z serii anti acne używam już ponad rok i mogę już coś na ich temat powiedzieć. Do tej pory miałam do czynienia z kremem i tonikiem.
Na pierwszy ogień krem nawilżająco - matujący do cery trądzikowej.
Opis producenta: Idealny do codziennej pielęgnacji skóry z niedoskonałościami.
Jak działa?
- przywraca uczucie komfortu skóry i nawilża
- długotrwałe matuje
- reguluje natłuszczanie skóry
- nie zatyka porów
Efekt:
Odpowiednio nawilżona skóra o matowym wyglądzie.
Moja opinia:
Zalety:
- tani 13 zł
- mega wydajny
- nawilża
- matuje (lecz nie na długo)
- ładnie pachnie
- nie powoduje powstawania nowych pryszczy
- skóra po użyciu tego kremu lepiej wygląda
- dobrze się rozprowadza
- szybko się wchłania
- nie przesusza
- nie zapycha porów
- po stosowaniu tego kremu zauważyłam, że nie mam już podkreślonych suchych skórek, które były bardzo widoczne
- duża pojemność 75 ml
- przyjemna konsystencja
Wady:
- opakowanie nie jest przezroczyste przez co nie widać ile jest jeszcze produktu
Podsumowując krem jest moim numerem jeden, zużyłam już jedno opakowanie, niedawno zaczęłam drugie i na pewno kupię jeszcze jedno. POLECAM!
Czas na recenzję kolejnego produktu z firmy Under 20 aktywny tonik głęboko oczyszczający.
Opis producenta: Idelany do intensywnej pielęgnacji skóry z widocznymi niedoskonałościami.
Jak działa?
- aktywnie oczyszcza
- zwęża pory i matuje
- zmniejsza przetłuszczanie skóry
- zapobiega trądzikowi
Efekt:
Głęboko oczyszczona skóra bez niedoskonałości.
Moja opinia:
Zalety:
- tani 13 zł za 200 ml
- wydajny
- opakowanie, przez które widać ile jeszcze jest produktu
- otwór, przez które wylewa się odpowiednia ilość na wacik
- oczyszcza
- odświeża
- ładnie pachnie
Wady:
- nie radzi sobie z błyszczeniem skóry
- jest gorszy od toniku z tej samej firmy oczyszczająco - matujacego
- nie zmniejsza przetłuszczania skóry
- nie zapobiega trądzikowi
- nie poprawia wyglądu skóry
Podsumowując NIE POLECAM! Jestem w trakcie pierwszego opakowania tego toniku i nie zauważyłam jakiejś poprawy, mi sprawdził się za to tonik oczyszczająco - matujący z Under 20, który łagodnie tonizował i oczyszczał i po którym miałam uczucie świeżości i naturalności.
Szukam od jakiegoś czasu toniku, który by ładnie oczyszczał, matował i poprawił wygląd skóry.  
Znacie jakiś dobry tonik do cery trądzikowej, który możecie śmiało polecić?

2 komentarze:

  1. Kiedyś używałam Under 20, ale przestawiłam się na inne tego typu produkty. Też mam cerę trądzikową, ale używam obecnie żelu Bioderma Sebium - świetnie oczyszcza, i zwykłego kremu AA (nie mam cery tłustej) :) mimo wszystko, polecam =)

    dodaję do obserwowanych :) i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. mam 2 toniki z tej firmy i jestem średnio zadowolona

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...