poniedziałek, 19 września 2011

Mgiełka

Mgiełki czy dezodoranty są dla nieodłącznym elementem mojego życia. Tak jak ktoś nie wyobraża sobie życia bez szpilek tak jak nie wyobrażam sobie życia bez dezodorantów. Zachęcona promocją w Avonie zakupiłam mgiełkę do ciała, kosztowała około 10 zł. Zapach - kwiatowy, a propos zapachów, strasznie lubię przeglądać gazetki z Avonu między innymi za to, że można sprawdzić jak dany perfum pachnie. Według mnie bardzo ułatwia to wybór. Przechodząc do meritum mgiełka, którą zakupiłam sprawdza się idealnie w letnie dni, daje krótkie uczucie orzeźwienia i mi to w zupełności starczy. Tak więc jeśli chcecie poczuć na sobie krótką chwilę rozkoszy i zapomnienia skuście się na mgiełkę do ciała, która jest warta polecenia:).
Pozdrawiam Was serdecznie.

5 komentarzy:

  1. mimo, że te mgiełki utrzymują się króciutko to i tak je kocham

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta mi się właśnie skończyła, ale kupiłam sobie kolejną arbuzową. Cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś melonową z Avonu, pachniała obłędnie :) Chociaż raczej wolę perfumy niż mgiełki ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...