wtorek, 20 września 2011

Wtorkowe zakupy

Przyszła kolejna pora na zakupy. Postanowiłam zrobić sobie mały prezent i tym samym kupić mojemu kaktusowi kolegę. Mam nadzieję, że się polubią.
Tak wygląda mój kaktus - nazywam go kutas:). Zakupiony w biedronce z doniczką za niecałe 5 zł.
A tak wygląda jego kolega - imienia jeszcze nie wymyśliłam. Może Wy macie jakieś propozycje?
Kosztował niecałe 4 zł. Otoczony moimi dzisiejszymi zakupami.
1. Witaminy A + E, 30 kapsułek, cena 5,20 zł.
2. Bibułki matujące Infinity z Natury, cena 5 zł, 50 sztuk.
3. Tonik antybakteryjny, cera trądzikowa i przetłuszczająca się z Ziaji, cena 5,25 zł, 200 ml.
Jesteście ciekawi mojej opinii na jakiś z tych produktów? Jeśli tak to piszcie w komentarzach co Was interesuje. Oczywiście czekam na Wasze propozycje dotyczące imienia dla kwiatka. Może czyjaś propozycja imienia tak się spodoba, że nagrodzę tę osobę jakąś skromną nagrodą. Nic nie wiadomo.
Pozdrawiam.

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...