środa, 19 października 2011

Aloe Vera Gel + bonus

Aloe Vera Gel dostałam od firmy Calmaderm w ramach współpracy. Opinia w stu procentach obiektywna.


OPIS PRODUCENTA:
Aloe Vera żel jest produktem całkowicie naturalnym wyprodukowanym z wyciągu roślinnego znanego Aloesu, uprawianego na ekologicznych plantacjach w ulubionych dla siebie warunkach klimatycznych. Warunki te zapewniają wysoki procent pozyskania aktywnych substancji roślinnych.
Produkt nie zawiera perfum ani barwników mających powodować rozdrażnienie skóry i alergie.

Aloe Vera żel jest przyjemny i łagodny dla skóry, szybko i łatwo wchłanialny.
Zalecany stosować kilka razy dziennie, poprzez delikatne wcieranie (masaż) w wybrane miejsca ciała.

Nie stosować na otwarte rany. Tylko do użytku zewnętrznego.

MOJA OPINIA:
PLUSY: 
- jest wydajny
- łagodzi podrażnienia i zaczerwienia na skórze
- pomaga w leczeniu trądziku (ogólnie aloes bardzo pomaga w leczeniu trądziku)
- likwiduje opuchlizny po ukąszeniu komara
- sprawdza się na oparzenia słoneczne
- doskonały do cery podrażnionej, szczególnie przynosi ulgę po depilacji
- nie posiada w składzie perfum i barwników
- szybko się wchłania
- przynosi uczucie chłodzenia
- łatwy w aplikacji
- długa data ważności

MINUSY:  
- dostępny tylko w internecie http://www.calmaderm.pl/sklep/ 
- nie widać ile jest produktu w tubce



Produkt kosztuje 16 zł. Pojemność: 100 ml. Nie wiem czy to plus czy minus. Dla jednych pewnie jest a dla innych nie. U mnie żel się sprawdził i chętnie bym go kupiła, lecz ja lubię zmieniać produkty, rzadko się zdarza abym kupiła coś dwa razy. Krótko mówiąc - produkt jest warty zainteresowania i wypróbowania. Dla mnie ten żel jest najlepszym produktem jaki dostałam od firmy Calmaderm do testów i zaznaczam, że jest on najtańszym produktem! POLECAM!

Pozdrawiam serdecznie, Monika.

PS. W najbliższym czasie spodziewajcie się kilku dobrych rad, m.in. na temat ziół.
Zapraszam do częstego odwiedzania mojego bloga.

Bonusik:



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...