poniedziałek, 31 października 2011

Biały Jeleń - recenzja

Witam.
Czas na kolejną recenzję. Przepraszam, że ostatnio na moim blogu pojawiają się same recenzje, ale po prostu nie mam ostatnio na nic innego czasu.
Próbki od firmy Pollena dostałam już bardzo dawno, zbierałam się z umieszczaniem mojej recenzji na blogu, lecz zawsze coś stawało mi na drodze. Dziś w końcu przyszedł czas na sporządzenie postu na temat kosmetyków Biały Jeleń.
Na sam początek przedstawię Wam moją opinię na temat Szamponu do włosów, który najmniej mnie zachwycił.
OPIS PRODUCENTA:
Hipoalergiczny szampon Biały Jeleń z naturalnym chlorofilem powstał z myślą o osobach z różnego rodzaju alergiami i problemami skórnymi. Jest przeznaczony głównie dla osób o skórze wrażliwej, mieszanej i do włosów tłustych. Jego receptura została oparta na naturalnych, bezpiecznych i delikatnych środkach myjących i pielęgnujących włosy, które po umyciu łatwo się rozczesują, są miękkie, lśniące i puszyste.
Przebadany klinicznie wśród osób z alergiami skórnymi. Nie zawiera alergenów i sztucznych barwników.
Zawiera:
• proteiny pszeniczne ułatwiające rozczesywanie,
• bawełnę wygładzającą powierzchnię włosa,
• biotynę zwaną witaminą pięknych włosów,
• naturalny chlorofil regenerujący podrażnioną skórę.

MOJA OPINIA:
Szampon nie pieni się zbyt dobrze, nie wygładza włosów ani nie ułatwia rozczesywania. Produkt nie jest wydajny, zauważyłam również, że włosy szybko się przetłuszczają po zastosowaniu tego produktu. Jest najgorszym produktem jaki dostałam do recenzji. Nie polecam.

 
OPIS PRODUCENTA:
Biały Jeleń żel pod prysznic to delikatna ochrona skóry wrażliwej, skłonnej do alergii. Hipoalergiczna receptura żelu sprawia, iż produkt delikatnie oczyszcza, nie podrażniając naskórka.
• nie zawiera barwników,
• posiada zmniejszoną ilość kompozycji zapachowej,
• pH przyjazne dla skóry,
• nawilża i pielęgnuje.

Specjalne substancje zapewniają odpowiednie nawilżenie oraz zapobiegają nadmiernemu wysuszeniu naskórka. Codzienne stosowanie żelu daje uczucie zdrowej i zadbanej skóry.

MOJA OPINIA:
Żel przyjemnie pachnie, konsystencja jest lejąca, kremowa, czyli żel nie jest wydajny. Żel nie wysusza, nawilża skórę, nie podrażnia. Żel niestety nie pieni się zbyt dobrze.

OPIS PRODUCENTA:

Kojący żel do higieny intymnej to specjalnie opracowana formuła z bławatkiem do codziennej higieny i pielęgnacji intymnych miejsc kobiety.

• posiada fizjologiczne pH,

• zawiera łagodne substancje myjące,
• wspomaga odbudowę naturalnej mikroflory.

Ekstrakt z chabra bławatka i pantenol działają przeciwzapalnie oraz przeciwbakteryjnie. Alantoina doskonale koi i regeneruje uszkodzony naskórek. Kwas mlekowy przywraca fizjologiczne pH delikatnych miejsc intymnych. Systematyczne stosowanie żelu zapewnia uczucie świeżości i komfortu przez cały dzień.
MOJA OPINIA:
Żel do higieny intymnej jest strzałem w dziesiątkę. Ja zakochałam się w nim od pierwszego użycia. Znakomicie się pieni, nie podrażnia, daje uczucie świeżości i komfortu. Ja zauważyłam w nim same plusy i na pewno kupię go ponownie. Polecam.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...