środa, 26 października 2011

Cienie do powiek

Jest to kolejna recenzja kosmetyków firmy Quiz Cosmetics.
Cienie do powiek Fashion Trendy dostałam jakiś czas temu. Wiem, że kilka bloggerek dostało również te cienie i robiły o nich recenzje. Moje cienie to Trio Nr 45 i Duo Nr 46. Pojemność: 6 g.
Muszę przyznać, że firma Quiz Cosmetics trafiła idealnie z odcieniami cieni.

Cień duo - numer 46
 
 Cień trio - numer 45
 
Opis producenta:
Luksusowo gładkie, idealnie przylegające, jedwabiste cienie do powiek.Dzięki specjalnie opracowanej formule są bardzo miękkie i delikatne.
Aksamitna konsystencja pozwala na komfortową aplikację oraz ułatwia tworzenie ciekawych kompozycji kolorystycznych. Bogate w pigmenty cienie zapewniają trwały makijaż oczu na cały dzień. Pposiadają bardzo atrakcyjną i szeroką gamę kolorów.
Moja opinia:
Opakowanie jest trwałe, mocne. Cienie dotarły do mnie w nienaruszonym stanie. Cienie dobrze się aplikują i umożliwiają łączenie cieni. Są słabo napigmentowane. Niestety nie są trwałe, na mojej tłustej powiece krótko się utrzymały, zaczęły się rolować. Osypują się, lecz da się to wytrzymać. Kosztują 3,99 zł. Można je kupić na stronie internetowej: http://quiz.pl/sklep/index.php?cPath=1_41&sort=2a&page=2. Nie wiem czy można je kupić w drogeriach. Zauważyłam kosmetyki firmy Quiz w sklepie z różnymi drobiazgami w moim mieście, więc ogólnie to chyba są dostepne również w sklepach.

1 komentarz:

  1. szkoda, że nie pokazałaś jak kolorki wyglądają na dłoni. w opakowaniu zawsze jest wszystko ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...