piątek, 7 października 2011

Dwie nowe współprace

Hello!
Wczoraj spotkała mnie miła niespodzianka, otóż dostałam dwie paczki a w nich mnóstwo fajnych rzeczy.
Krótko mówiąc nawiązałam kolejne współprace. Jedną z firmą Pollena Ostrzeszów.
Dostałam same cudeńka:
Po 2 buteleczki 50 ml oraz po 3 saszetki 12 ml Szamponu do włosów, Żelu do higieny intymnej i Żelu pod prysznic.
Drugą współpracę nawiązałam z firmą Quiz cosmetics.
Dostałam 2 lakiery do paznokci, 2 cienie do powiek (trio i duo), róż do policzków, 2 błyszczyki oraz podkład.
Niestety jeden z błyszczyków został uszkodzony podczas transportu i ciężko było go doprowadzić do użytku, ale jakoś dałam radę. Natomiast produkty z firmy Pollena były czymś zalane, podejrzewam, że buteleczki mają winę. W niektórych widać, że trochę produktu ubyło. Plus tego wszystkiego był taki, że wszytko ładnie pachniało:).
Pozdrawiam, Monika.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...