sobota, 1 października 2011

Gadanina i Serum do rąk

Witajcie dziewczyny, właśnie słucham przepięknej piosenki Adele (odlatuję przy niej, trochę smutno mi się robi gdy jej słucham, dzisiaj szczególnie) i chciałabym abyście też jej posłuchały czytając tego posta.
Wczoraj załatwiłam kilka ważnych spraw związanych z studiami:). Dzisiaj spotkałam się i pożegnałam z osobą bardzo mi bliską, która wspierała i wspiera mnie w trudnych chwilach. Niestety wyjeżdża i nie wiem kiedy się z nią spotkam. Już za nią tęsknię:(. No ale nic, żyje się dalej.
Ostatnio nie mam pomysłu o czym mogła bym napisać na blogu, więc dzisiaj postawiłam na moją recenzję serum do rąk z Biedronki. Wiem, że możecie mieć dosyć tych Biedronkowych recenzji, ale mam nadzieję, że tą jeszcze przeżyjecie:).
Wygładzające serum znacie pewnie nie tylko z blogów, ale także osobiście się z nim zetknęłyście.
Ja po kilku użyciach znalazłam w nim same plusy:
- jest tani
- pięknie pachnie
- wygładza skórę rąk
- nawilża
- pomaga zminimalizować efekty starzenia się skóry
- 75 ml znakomitego serum
- naturalne składniki roślinne
- 0 % alergenów i sztucznych barwników
- szybko się wchłania
- serum przebadane dermatologicznie
- skóra po użyciu tego serum staje się aksamitnie gładka w dotyku i elastyczna
- moje ręce są w lepszej kondycji
POLECAM.
Pozdrawiam Was serdecznie, Monika:).

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...