poniedziałek, 17 października 2011

Lakiery Safari

Pierwszy raz mam do czynienia z tymi lakierami, dostałam je od firmy Quiz Cosmetics, lecz nie wpływa to na moją recenzję.
Pojemność: 12 ml
Cena: 3,68 zł
Dostępny: http://quiz.pl/sklep/index.php?cPath=3_10
Opis producenta: Kolekcja najmodniejszych kolorów tego sezonu. 
Łatwo rozprowadzają się na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwą. Jest trwały, długo utrzymuje połysk.
Nie zawiera szkodliwego toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalate.
Opakowanie: Nakrętka z motywem zwierzęcym, która osobiście przypadła mi do gustu. Numer lakieru z tyłu buteleczki, długa data ważności i pojemność z przodu opakowania.
Pędzelek długi, niestety nabiera za dużo lakieru przez co trzeba uważać, ponieważ może wylewać się poza płytkę paznokcia.
Moja opinia: Lakier jest trwały - wytrzymuje 3-4 dni, wystarczą dwie warstwy by pokryć płytkę paznokcia. Nie smuży się, nie odpryskuje, lekko ściera się na końcach. Konsystencja i pędzelek bez zastrzeżeń. Schnie szybko.
Podsumowując: dobra jakość za niską cenę.
Numerki lakierów: Pierwszy z lewej perłowy: 43 natomiast czerwony: 8.
Miałyście już kontakt z tymi lakierami? Byście z nich zadowolone?

1 komentarz:

  1. Ja miałam z nimi kontakt ale w sumie nie jestem chyba zbyt zadowolona. Bo mimo, że pazury maluję na noc to rano mam poscierane końcówki, z topem się trzymaja troche dłuzej. Co do jasnych kolorow to niestety, zdecydowane nie. po 4 warstwach nadal przebija paznokiec bo takie smugi się robią

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...