poniedziałek, 3 października 2011

Muzyka w moim życiu

Hola!
Muzyka wypełnia całe moje życie. Słucham jej gdy pisze posty, gdy siedzę w pokoju, gdy nad czymś rozmyślam, gdy kładę się spać... Muzyka jest ze mną zawsze i wszędzie, dlatego nie wyobrażam sobie życia bez niej. Gdy jest mi smutno słucham piosenek spokojnych, romantycznych, takich przy których chce mi się płakać. Natomiast gdy jestem zła lub wkurzona to słucham piosenek bardziej ostrych bądź też spokojniejszych by się uspokoić. Są nawet takie piosenki przy których uronię kilka łez. Muzyka po prostu pomaga mi w przezwyciężeniu bólu i z zmierzeniem się z przeciwnościami losu.
Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować wykon Aleksandry Kasprzyk z programu The Voice of Poland - Najlepszy głos.
Czy Wam też muzyka towarzyszy w życiu codziennym?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...