piątek, 14 października 2011

Quiz cosmetics - Błyszczyki

Błyszczyki rzadko używam (można powiedzieć okazjonalnie), ale za to bardzo je lubię. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam moją opinię na temat błyszczyków firmy Quiz Cosmetics. Mimo, że dostałam je w ramach współpracy to możecie być pewni, że nie wpłynęło to na moją opinię.
Błyszczyk Glance Shine
Opis Producenta:
Delikatnie, a zarazem efektownie podkreśla usta, nadając im subtelny kolor i blask. Kompleks witamin i naturalnych składników odżywczych pielęgnuje usta i utrzymuje odpowiedni poziom ich nawilżenia. Błyszczyk zapewnia efekt większych, aksamitnych i cudownie błyszczących ust przez długo czas.

Moja opinia:
Niestety nie zachwycił mnie. Strasznie klei usta, mam wrażenie jakbym miała na ustach klej a nie błyszczyk. Opakowanie jest nieco tandetne, o czym może świadczyć fakt, że błyszczyk trafił do mnie pęknięty. Wiem, że winą może być Poczta Polska. Napisy się nie ścierają, ale za to ściera się srebrna powłoczka na nakrętce. Błyszczyk nie utrzymuje się długo na ustach. Na opakowaniu nie ma składników, daty ważności, numeru błyszczyku i pojemności. Zawiera drobinki.
Plusem jest wygodny aplikator oraz niska cena.

Błyszczyk Safari Numer 33
Opis Producenta:
Aksamitna konsystencja nadaje ustom intensywny połysk i subtelny kolor.
Nawilża i chroni usta przed wysychaniem i pierzchnięciem.
Specjalna formuła zapobiega sklejaniu się ust, a przepiękny smakowy zapach potęguje przyjemność aplikacji.
 
Moja opinia:
Błyszczyk ten oceniam nieco lepiej od Glance Shine. Ładnie wygląda na ustach nadając połysk, nieco klei usta (lecz nie tak jak Glance Shine). Nie podoba mi się zapach. Nie nawilża ust i nie chroni przed wysychaniem, wręcz przeciwnie mam wrażenie, że je wysusza. Nie zawiera drobinek.
Na plus - opakowanie na którym są składniki, numer, pojemność, termin ważności oraz wygodny aplikator. Również niska cena. 5 ml - 2,47zł.

Podsumowując: Błyszczyk Glance Shine nie kupiłabym, natomiast nad Safari bym się zastanowiła.
Błyszczyki są dostępne w internecie http://quiz.pl/
 

5 komentarzy:

  1. Ja byłam bardzo zadowolona z błyszczyka Safari, w sumie nadal jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym wypróbowała chętnie ten drugi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Glance SHine u mnei w ogóle się nie kleił i utrzymywał na prawdę długo, jak na taka cenę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. At аn аstronomical ρгice rаnge
    betwеen Rs 45, 500, whereaѕ the
    iphone 4 S, wait until уou feel it.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...