sobota, 15 października 2011

Tag: Tell me about yourself award

Zostałam otagowana przez Sylwusię http://bag-full-of-surprises.blogspot.com/.
Zasady:
1. Napisz kto przyznał Ci nagrodę
2. Napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
3. Nominuj kolejne 15 blogerek.
 
7 przypadkowych faktów o mnie:
1. Lubię śpiewać, tańczyć, słuchać muzyki i chodzić na koncerty. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki, ponieważ ona wypełnia cały mój świat.
2. Jestem studentką pierwszego roku Finansów i Rachunkowości.
3. Kocham podróżować, latać samolotami i w przyszłości chciałabym polecieć do Rzymu i Nowego Yorku.
4. Mam 20 lat i nie mam chłopaka, lecz wcale mi to nie przeszkadza, ponieważ uważam, że bycie singlem jest bardzo ciekawe. Po za tym chłopacy strasznie mnie wkurzają:).
5. Nienawidzę obgadywania za plecami oraz śmiania się z kogoś prosto w twarz.
Stop fałszywym osobom!
6. Nienawidzę stać w kolejkach oraz strasznie nie lubię tłumów i ścisku.
7. Czasami mam ochotę zniknąć z tego świata.

Nominuję Wszystkie Chętne Bloggerki:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...