wtorek, 22 listopada 2011

Carmex - współpraca

Hello.
Dzisiaj zamierzałam umieścić na blogu post o moich ostatnich zakupach. Niestety na tego posta będziecie musiały trochę poczekać, ponieważ dzisiaj przyszła długo wyczekiwana przeze mnie paczka od firmy Carmex. Niektórzy pewnie zauważyli, że po prawej stronie w zakładce współpraca pojawił się nowy baner.
Długo musiałam czekać na paczkę, ale w końcu się doczekałam. Oto jej zawartość - Carmex w tubce, truskawkowy.
Już nałożyłam na usta ten preparat i na razie jestem zadowolona, czuć mrowienie i zapach truskawki.
Recenzja za jakiś czas.

4 komentarze:

  1. Też z nimi współpracuję :)) ja dostałam wiśniowy D:

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam wiśniowy i klasyczny i bardzo polubiłam :) Carmexy są super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie wole wersję klasyczną : )
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie : )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...