poniedziałek, 14 listopada 2011

Chwila relaksu i zapomnienia

W tak zimny, mglisty i pochmurny dzień robię wszystko by przeżyć go jak najmilej. 
Moim sposobem na udany dzień jest przede wszystkim rozpoczęcie go od dobrego śniadania.
Mój weekend był bardzo zabiegany i nawet nie miałam chwili by odpocząć. Wiadomo - studia!
Postanowiłam, że ten tydzień trzeba rozpocząć jakoś miło i nie zwlekając ani chwili, zrobiłam sobie ciepłą czekoladę, którą po prostu uwielbiam i zjadłam sobie jabłuszko.

Mój misio brelok umila mi czas.

Popijając gorącą czekolladę i jedząc pyszne jabłuszko zabrałam się za oglądanie jednego z najlepszych seriali jakie znam "Magda M.". Fajnie, że TVN puszcza teraz powtórki i że mam okazję po raz kolejny powrócić do tego serialu. Cenię ten serial za świetne wątki, za głównych bohaterów: Magdę (Joanna Brodzik) i Piotra (Paweł Małaszyński) oraz za świetnie dobrany repertuar muzyczny.


Czy Wy także macie takie dni, że lubicie odpocząć od zgiełku przy dobrym filmie bądź też serialu?

Ja już zaczęłam planować sobie tydzień.

Już mam zaplanowane wyjazd do kina w piątek. Mam zamiar iść na dwa filmy "Listy do M." - film tak bardzo zachwalany przez wszystkich oraz na film tak bardzo przeze mnie wyczekiwany "Sagę Zmierzch: Przed świtem. Część 1". Już nie mogę się doczekać, czytałam książkę i mam nadzieję, że film będzie równie dobry co książka:).
A w sobotę i niedzielę znowu na uczelnię.
Ten tydzień zapowiada się bardzo ciekawie:).

Zwiastun.

PS. Dzisiaj pierwszy raz usłyszałam w telewizji piosenkę "Last Christmas".

Już czuję magię świąt:). A Wy?
Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Też tak mam, ale raczej nie są to dni, tylko wieczory, kiedy wszystkie obowiązki i problemy odrzucam na bok i relaksuję się ;)
    Nie mogę się doczekać kiedy oglądnę film Przed Świtem! Uwielbiam tą sage :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czuję magię Świąt :D I już nawet reklama Coca Coli dziś leciała w TV :) Oficjalnie sezon świąteczny otwarty :D
    Też bym zjadła takie śniadanie, ale niestety na razie muszę obejść się smakiem :) Maluch daje się we znaki i mam dolegliwości ciążowe :P
    Na Listy do M. też się wybieramy, ale bliżej grudnia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fanka Zmierzchu wita:).
    Też chcę obejrzeć Listy do M.-zapowiada się świetnie!
    Ja od dzisiaj słucham świątecznego radia, i wczuwam się w klimat Świąt:)!.

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię sobie odpocząć przy herbacie i serialu, właśnie mam zamiar oglądać Supernatural :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez dzis slyszalam wham az sie zdziwilam

    OdpowiedzUsuń
  6. czujemyyyy! :) chce mi się świąt!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...