środa, 9 listopada 2011

Fluid i róż - recenzja

Fluid Beauty Finish Cherie z witaminami
Opis producenta:
Make-up o ultralekkiej konsystencji zapewnia skórze doskonałe krycie wszelkich niedoskonałości cery z zachowaniem naturalnego, świeżego wyglądu.
Doskonale wygładza, napina skórę oraz intensywnie ją nawilża. Zawiera kompleks witamin.
Odpowiedni do każdego typu skóry.
Moja opinia:
Ten produkt nie sprawdził się na mojej tłustej cerze. Po pierwsze dostałam za ciemny odcień, a po drugie wcale nie zakrywał moich niedoskonałości. Ja powiedziałabym, że to krem koloryzujący a nie fluid.
Plusem tego produktu jest to, że łatwo można wylać odpowiednią ilość fluidu, nakrętki nie trzeba odkręcać, wystarczy tylko ją pociągnąć.
Fluid dobrze się rozprowadza, ale jeśli ktoś ma duże problemy z niedoskonałościami, to odradzam zakup tego produktu. Nie zakryje ich.
Skóra się nie świeci po użyciu tego fluidu, ale niestety szybko znika z twarzy.
Dostępnych 5 odcieni.
Cena: niestety nie wiem.
Pojemność: 35 ml
Długa data przydatności.

Róż Beauty Finish Cherie
Opis producenta:
Zapewnia perfekcyjne wykończenie makijażu. Sprawia, że nawet poszarzała i zmęczona cera nabiera świeżości i zyskuje młodzieńczy wygląd.

Dzięki jedwabistej konsystencji łatwo się rozprowadzają nadając cerze świetlisty, zdrowy wygląd, ożywiając ją i dodając jej blasku.


 Rozświetla cerę dzięki złotym drobinkom, nadając jej tym samym zdrowy wygląd. Skóra muśnięta pudrem staje się bardziej wypoczęta i oczywiście przyciemniona.

Cera wygląda na lekko opaloną i zyskuje naturalny blask.
 
Moja opinia:
Dostałam niestety odcień 11 i przez co nadaje się jedynie jako bronzer.
Jest dobrze na pigmentowany, powiedziałabym nawet, że za bardzo.
Niestety wkład nie trzyma się do opakowania.
Róż występuje w 6 odcieniach.
Cena: niestety nie wiem
Pojemność: 16 g
Długa data przydatności.

Miałyście do czynienia z tymi kosmetykami?
Pozdrawiam

"Często uwagę i zainteresowanie innych przyciąga nie uroda czy jej brak, a naturalność i urok ożywionych emocjami rysów."
Haruki Murakami

6 komentarzy:

  1. Nie mialam nigdy ich kosmetykow, a roze wygladaja zachecajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej chciałabym Cie zaprosić na konkurs u mnie na blogu. www.the-anni.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten róż w wersji różwej, opakowanie się rozwaliło więc nie znam numerka, ale jest ładny i delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!

    Zostałaś oTAGowana
    http://mojkosmetycznyswiat.blogspot.com/2011/11/tag-10-pytan-kosmetycznych-od-majorki.html

    Zapraszam do zabawy!
    Przepraszam, jeśli odpowiedziałaś już na ten TAG.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też Cię otagowałam :)
    http://zolzanna.blogspot.com/2011/11/tag-10-pytan-kosmetycznych-od-majorki.html#axzz1dEGICEhL
    Również zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam róż w odcieniu 11 i jest dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...