poniedziałek, 21 listopada 2011

Grunt to dobre śniadanie:)

Witajcie.
Jako, że ostatnio byłam w kinie na filmie "Saga Zmierzch: Przed świtem, cz.1" o którym praktycznie cały czas myślę i który tak pozytywnie mnie zaskoczył pomyślałam sobie, że fajnie byłoby powrócić do poprzednich części Sagi Zmierzch. Mam w planie obejrzeć dzisiaj "Zmierzch". Nie wiem czy mi się uda.
No ale przecież nie miałam o tym pisać tylko o śniadaniu. Jeśli chcecie poznać moją opinią na temat "Sagi Zmierzchu: Przed Świtem, cz.1" zapraszam tutaj!
A teraz czas na śniadanie, które polecam każdemu bez wyjątku.

    
Ja polecam z rana płatki kukurydziane z mlekiem bądź jogurtem.
Moim ulubionym jogurtem jest ten widoczny na zdjęciu, z biedronki "Jo!" o smaku brzoskwiniowym. 
Lubię też o smaku truskawkowym.
Taka ciekawostka po kaszubsku "Jo" oznacza "Tak".
Ja jako rodowita Kaszubka nawet nie jestem w stanie mówić tak, prawie zawsze odpowiadam na pytania jo:).
Po zjedzeniu płatków lubię sięgać do lodówki po deser, moim ulubiony jest Bonti z Biedronki. Pakowany po 4 sztuki. Smakuje jak Monte.
Po takim śniadanku można sobie jeszcze pozwolić na jakiegoś cukierka. Ja stawiam na cukierki odpustowe, anyżki:).
A jak komuś jeszcze mało to może jakiś owocek zjeść, no to czemu by nie mandarynka:).

A teraz taka mała zagadka kto widzi różnicę pomiędzy obrazkami?

Na osłodę i umilenia sobie życia do kawki zaserwuję sobie drożdżówkę wypieku mojej mamy.
Umm, już mi ślinka leci:).

A jak wyglądają Wasze pierwsze posiłki na dobry początek dnia?
Pozdrawiam Was serdecznie.

3 komentarze:

  1. 'jo' brzmi dość smiesznie heh;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam owsiankę...już słyszę te głosy niezadowolenia;)
    Ale owsianka na mleku w wersji deluxe z cynamonem,miodem i bananem to całkiem fajna rzecz.I w zimne poranki dobrze rozgrzewa.Mozna tam oczywiście dorzucić co sie jeszcze chce-jabłka, gruszki, suszone owoce itp.Czasem dodaję zamiast miodu łychę nutelli;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...