środa, 2 listopada 2011

Kolejna współpraca

Tym razem nawiązałam współpracę z drogerią internetową dermolab.pl.
Dzięki uprzejmości Pana Karola dostałam kilka próbek kosmetyków, które z wielką przyjemnością będę testować. Oto co otrzymałam w ramach współpracy.
Wszystko było zapakowane i zapieczętowane w takim oto woreczku.
Teraz przejdźmy do zawartości woreczka.
Ulotki i próbki.
Pierwsza próbka - Jaśmin w kremie przeciw zmarszczkom 50+, Ziaja.
Z tego powodu, że ja mam 20 lat, oddam tą próbkę mojej mamie i poproszę ją o opinię na temat tego kosmetyku.
Przyznam się Wam, że ta próbka najbardziej mnie zaskoczyła i to pozytywnie.
Pewnie zastanawiacie się co to jest, ja na początku też nie byłam do końca pewna do czego służy ten kosmetyk. Wszystko przez to, że wszystkie informacje na tej próbce podane są w języku angielskim.
 Przechodząc do meritum. Jest to krem do pielęgnacji skóry twarzy, dokładniej zmniejsza porost i odrastanie włosków. Genialna sprawa.
Kolejna próbka to podkład korygujący SPF 11 Vichy.
Posiadam odcień 35 Sand.
Zapewnienia producenta:
- Bez efektu maski
- 12 godzinna trwałość
Ciekawe czy sprawdzi się na mojej tłustej cerze.
Ostatnia próbka to krem do suchej i bardzo suchej skóry Vichy.
Dodatkowo dostałam jeszcze parę ulotek.
Serdecznie zapraszam Was do drogerii internetowej dermolab.pl.
Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.

Co chcielibyście abym najpierw zrecenzowała?

2 komentarze:

  1. Mało tych próbek, ja jak dostał paczkę to była icham od nich cała masa. http://idealna-kobieta.blogspot.com/2011/07/paznokcie-nieznanym-lakierem.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja proszę o krem Vichy :D Dermablend miałam, też próbkę, tylko z gazety i był za ciemny odcień - a z chęcią bym wypróbowała, bo czytałam, że to dobry, kryjący podkład :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...