niedziela, 6 listopada 2011

O wszystkim i o niczym:)

Hello!
Piękna pogoda za oknem zmotywowała mnie dzisiaj do napisania posta. Tym razem nie będzie to recenzja!:)
Siedzę przy laptopie, słucham muzyki
piszę posta i w międzyczasie sięgam po pudrowe cukierki. Obok leży gazeta, która czeka aż w końcu do niej zajrzę.
Coś tam przeglądałam i gazeta Flesz wydała mi się ciekawa. Świetna cena, 124 strony, nic dodać, nic ująć. Szkoda tylko, że jest tak trudno dostępna.


 
Wczoraj udałam się na małe zakupy. Tak naprawdę to niczego konkretnego nie potrzebowałam, myślałam o zakupie butów, niestety w moim małym mieście ciężko jest znaleźć coś co by mi odpowiadało. No nic koniec końców coś tam wyhaczyłam i w najbliższym czasie wybieram się na zakupy, tym razem biorę mamę by pomogła mi z wyborem.
Oto co kupiłam (wiem, że tego nie potrzebowałam, ale tak mnie kusiło):
Śliczne pudełko, będzie ozdabiać mój ponury pokoik. Cena - 5 zł.

Będąc tydzień temu w Gdańsku znalazłam świetny sklep, prawdopodobnie nazwa tego sklepu brzmi Lokaah. Wchodząc przypominał mi trochę Bollywood. Pełno tam chust, kolczyków, toreb, korali i innych dupereli za naprawdę świetne ceny. Ja skusiłam się na bransoletkę, która była przeceniona z 5 zł na 3,99 zł. Świetna okazja. Szczerze przyznam, że nawet jeśli ta bransoletka kosztowałaby 5 zł to i tak bym ją kupiła.

Na koniec przedstawiam Wam mój manicure wykonany lakierem Safari, numer 8.
"Ciesz się w życiu drobiazgami, bo któregoś dnia możesz spojrzeć za siebie i zobaczyć, że były to rzeczy wielkie."
R.Brault

3 komentarze:

  1. Dziekuje za zgloszenie aby ono bylo wazne, uzasadnienie nalezy wyslac na adres e-mail, ktory zostal podany:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie lubie te lakiery safari

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...