środa, 9 listopada 2011

TAG: 10 PYTAŃ KOSMETYCZNYCH OD MAJORKI

Zostałam otagowana przez Ilonę z blogu Zaczarowany świat kosmetyków i Zołzannę.
Serdecznie Wam dziękuje dziewczyny. Oczywiście zapraszam Was na ich blogi, uważam, że są naprawdę ciekawe. Co prawda blog Zołzanny znam dopiero od niedawna, a z blogiem Ilony dopiero co się zaznajamiam, ale już widzę, że znajdę tam coś dla siebie. Polecam!
Czas do odpowiedzi na Tag, który dotyczy 1o pytań kosmetycznych od Majorki.
Zasady:
-umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki"
-odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
-powiedz kto Cię oTAGował
-oTAGuj 12 blogów tym "TAG'iem"
-poinformuj blogi o oTAGowaniu

1. Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych?
Rzadko kiedy używam cieni, lecz gdy już to robię to zazwyczaj sięgam po neutralne cienie. Chociaż lubię eksperymentować i niekiedy sięgam po kolorowe cienie do powiek:).

2. Co wolisz bardziej 'pomadkę czy błyszczyk'?
Ciężko powiedzieć. Zdecydowanie więcej mam błyszczyków, co może świadczyć o tym, że je bardziej lubię. Lecz gdybym miała wybierać to wybrałabym pomadkę.

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Zdecydowanie nie. Ja jako skromna studentka uważam, że tanie produkty są nawet niekiedy lepsze od tych z wyższej półki. Oczywiście warto zainwestować w drogie kosmetyki do twarzy.
 
4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Nie używam różu do policzków. Miałam styczność z różem, posiadam nawet dwa róże w swojej kolekcji kosmetycznej, ale jakoś nie mogę się do nich przekonać. Ciężko jest mi więc powiedzieć co o nich sądzę.

5. Jaki produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?;)
Chyba nic skoro to bezludna wyspa. Stawiam na naturalność. Wolałabym zabrać kogoś bliskiego:).

6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Nadal mam:(.

7. Używasz filtrów?
Staram się jak mogę, chociaż często o nich zapominam. Wiem jak ważne jest używanie filtrów, nie raz doświadczyłam na własnej skórze jakie są skutki nie stosowania filtrów.

8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Podkład i krem do twarzy.

9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Stosuję je czasami, ale nie przepadam za nimi.

10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
Mmm, chyba najtrudniejsze pytanie. Nie mam pojęcia. Może Jessica Alba.

Taguję wszystkie osoby, które przeczytają tego posta:).
Pozdrawiam, Monika.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...