sobota, 26 listopada 2011

TAG: subiektywny przegląd przystojniaków

Zasady:
1. Napisz kto Cię otagował.
2. Wymień dziesięciu mężczyzn, których uważasz za najbardziej atrakcyjnych, a swój wybór krótko uzasadnij.
3. Zataguj dziesięć osób i powiadom je o nominacji. 
Otagowałam się sama.
Najbardziej atrakcyjni mężczyźni według mnie.
 1. Paweł Szajda - piękny, zdolny i na dodatek polak. Ja zauroczyłam się w nim po raz pierwszy w filmie "Pod słońcem Toskanii", który serdecznie polecam.
 2. Paweł Małaszyński - polski aktor, mogłabym powiedzieć, że jeden z najlepszych aktorów. Cenię go za rolę w "Magdzie M."
 3. Mans Zelmerlow - piosenkarz, zawsze gdy patrzę na niego od razu na mej twarzy pojawia się uśmiech. Uwielbiam patrzeć na niego gdy tańczy i śpiewa, kocham po prostu na niego patrzeć. Jest moim ideałem faceta. Podoba mi się, gdy ma na sobie czarną marynarkę i białą koszulę. Normalne ciacho.
 4. Przemysław Cypryański - aktor, co tu dużo mówić, sympatyczny, ładny polak, który podbił moje serce.
 
5. Alexander O'Lachlan - aktor urodzony w Australii, po raz pierwszy ujrzałam go w serialu "Pod osłoną nocy", gdzie wcielił się w wampira. Ja jako wielka miłośniczka wampirów, nie mogłam zwrócić na niego uwagi.

6. Maciej Zakościelny - aktor, zagrał m.in w filmie "Tylko mnie kochaj" i "Dlaczego nie". Niestety na wielkich ekranach ciężko go teraz zobaczyć, ale ja mimo to mocno w niego wierzę i mam nadzieję, że wkrótce zobaczymy go w jakimś ciekawym filmie.

7. Aleksander Rybak - piosenkarz, wygrał Eurowizję. Kojarzy mi się z radością, uśmiechem na twarzy, pięknymi oczami, którymi strasznie uwodzi oraz z białą bluzką w krótki rękaw i czarną kamizelką. Tego faceta nie można nie lubić.

Taguję osoby chętne.

PS. Recenzja kremu nawilżającego Nivea, który pokazałam Wam ostatnim poście za jakiś czas. Na razie użyłam go może ze dwa razy, więc muszę wyrobić sobie opinię o nim. Jak na tym etapie mogę jedynie powiedzieć, że podkład świetnie się na nim rozprowadza i że matuje, ale nie na bardzo długi czas.
Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Rybak! :D to jest fajny gościu ze śmiesznymi brwiami... i jeszcze fajnie śpiewa :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...