czwartek, 10 listopada 2011

Udane zakupy

Witajcie!
Kilka dni temu wybrałam się na zakupy i muszę przyznać, że były to jedne z najbardziej udanych zakupów ostatnimi czasy.
Jakiś czas temu wypatrzyłam sobie bardzo fajne i modne buty, niestety nie zakupiłam ich chociaż bardzo mi się podobały. Później, dokładnie tego samego dnia ujrzałam podobne buty do tych co przymierzałam, na blogu Zołzanny http://zolzanna.blogspot.com/. Bardzo mi się spodobały. I tak oto po kilku dniach poszłam do tego sklepu i stałam się właścicielką tych oto butów.
Są prześliczne i nawet wygodne:).
A najlepszym jest fakt, że kosztowały (uwaga) tylko 39 zł!
Nie mogłam ich nie kupić.

Podobną do tej sytuacji z butami miałam z szalikiem. Przechodząc obok sklepu zauważyłam czarny szalik, a na nim karteczka - "Szale 10 zł". Weszłam, zobaczyłam jak wygląda i co? I wyszłam z pustymi rękoma. Będąc w domu, szalik cały czas chodził mi po głowie. Pomyślałam, taki fajny szalik, tylko za dychę?! Przecież nawet chustkę bym nie kupiła za takie pieniądze. Krótko mówiąc następnego dnia poszłam do tego sklepu, mając wielką nadzieję, że owy szalik jeszcze będzie. Ku mojej wielkiej radości szalik jeszcze był. Nie zastanawiając się długo kupiłam go.
Jest strasznie długi i bardzo gruby:).
Na dodatek jest szeroki.
Tak wygląda z bliska. Kolory są przekłamane, w rzeczywistości jest czarny.
Ma frędzelki.
Teraz jestem pewna, że nie zmarznę zimą:).

Pozdrawiam, Monika.

6 komentarzy:

  1. Właśnie zobaczyłam swoje buty:)-mam nawet ten sam kolor.
    Uwielbiam je, i ich koszt był podobny:).

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne zakupy, buty super
    zapraszam do siebie i do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne buciki, a cena powalająca ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy ;) i tanie!
    Co do pudru.. Zawsze wydawało mi się że 01 wanilia będzie najjaśniejszy. Wczoraj też byłam w rossmanie to oprócz tego widziałam same ciemniejsze pudry.. Kurcze ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty !!! Bardzo podoba mi się obcas, bo jest nie za wysoki i stabilny :)
    I ta cena :D
    Super zakupy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne buty, tylko, że na koturnie. Uwielbiam w nich chodzić, są bardzo wygodne. I kosztowały mnie tyle samo :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...