piątek, 25 listopada 2011

Zakupy + mały prezent

Czas na pokazanie Wam moich zakupów. Zakupy skromne, ale bardzo mnie ucieszyły.
Matujący krem nawilżają na dzień do cery mieszanej i tłustej.
Kosztował 9,99 zł, aktualnie jest na niego promocja w Naturze. Uwielbiam takie promocje!
Są jeszcze inne rodzaje.
 Kolczyki zakupione w Gdańsku za 3 zł.
Bransoletki za 3,99 zł. Są cudne, na żywo są o wiele ładniejsze.
Ta ostatnia jest moją ulubioną. Kuleczki przypominają perełki. Niestety na zdjęciach ciężko to zobaczyć.
A tak wszystkie bransoletki prezentują się na ręku.
Oczywiście ja wolę je nosić osobno.
Wybaczcie mi jakość zdjęć, coś mój aparat nie chciał złapać tego dnia ostrości.

Prezent od sklepu JapanStyle24.pl
Prześliczne brązowe kolczyki.

A teraz chciałabym Wam pokazać co ostatnio zajmuje mi większość czasu.
Tak, Zmierzch:). Pomyślałam sobie, że fajnie by było przeczytać wszystkie części.
Pamiętam, że rok temu w wakacje czytałam 2 i 4 część. W tym roku zamierzam przeczytać wszystkie części (2 i 4 również, dobrze by było przypomnieć sobie te książki, bo wiem, że były na prawdę ciekawe).
Obecnie jestem w połowie pierwszej części i stwierdziłam, że książka nie ma co, ale jest lepsza od filmu. Książka działa na wyobraźnię! Na moją bardzo, a po za tym w filmie nie ma tego wszystkiego co w książce! Przekonałam się o tym na własnej skórze.
Ta książka tak mnie wciąga, że nawet nie mam ochoty robić nic innego tylko czytać:).
No nic wracam do czytania a Wam życzę miłego popołudnia i weekendu.
Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Jak się sprawdza ten krem? :)
    Co do Zmierzchu - ja uwielbiam tą ksiażkę! Najbardziej z całej sagi :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...