czwartek, 29 grudnia 2011

100 post, czyli mój pierwszy projekt denko

Tak, tak to jest mój setny post.
Postanowiłam, że musi być on nieco inny od pozostałych postów.
Będzie więc on o moim pierwszym projekcie denko, zapewniam, że nie o ostatnim.
Uważam, że to świetny projekt i zachęcam wszystkich do tego by wcielili go w życie tak jak ja.

Oto co udało mi się wykończyć w ciągu tego miesiąca.
Nie jest tego dużo, ale lepsze coś niż nic.

Mocny żel do włosów
Moja opinia:

Balsam do ust Tisane
Moja opinia:

Odżywcza mgiełka do włosów bez spłukiwania z Avon
Nie robiłam chyba recenzji i nie będę jej robić. Powiem tylko tyle. Miałam dwie odżywki z tej firmy, jedną jeszcze mam i z żadnej nie byłam zadowolona. Nic nie robiły, doprowadzały jedynie do szybszego przetłuszczania włosów. Producent zapewniał, że włosy będą miękkie, gładkie i łatwe do rozczesania. Nic się nie sprawdziło z tych obietnic. Opakowanie również pozostawia wiele do życzenia. Trudno było wypryskać resztę produktu. NIE POLECAM!
Znalazłam odżywkę idealną, w następnym poście będzie o niej mowa.

Korektor antybakteryjny w dwóch odcieniach Sensique
Możecie poczytać o nim tutaj:

Antidral, produkt przeciwko nadmiernemu poceniu
Jest bardzo dobry, polecam go szczególnie osobom którzy mają bardzo duży problem z poceniem i którym nie pomagają zwykłe antyperspiranty. Może powodować swędzenie.

Wdrążacie w życie projekt denko?

5 komentarzy:

  1. jest trochę:)gratuluję
    antydrial trochę piecze, a tańszy i dosyć fajniejszy jest ziaja bloker polecam ci ok 6zł

    OdpowiedzUsuń
  2. Antidral- nie wyobrażam sobie bez niego życia!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...