wtorek, 6 grudnia 2011

Carmex - recenzja

Witajcie dziewczęta. Przygotowałam dla Was krótką recenzję na temat wspaniałego produktu jakim jest Carmex.

Opis producenta:

Moja opinia:
Po pierwsze nie zauważyłam żadnych minusów tego balsamu do ust!
Produkt sprawdza się pod szminkę, daje delikatny połysk na ustach. Ja jestem tym efektem bardzo zachwycona.
Produkt ten daje uczucie mrowienia, znakomicie nawilża usta.
Po użyciu tego balsamu nie mam już problemu ze spierzchniętymi ustami.
Nie zbiera się w kącikach ust, schodzi równomiernie.
Długo utrzymuje się na ustach.
Znakomicie się rozprowadza.
Przepięknie pachnie truskawkami.
Jest znakomity do torebki.
Dostępny w Naturze, Rossmanie.
Jest tani ok. 9zł.
Jak dla mnie ideał.

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię Carmexa. Też mam truskawkowego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. truskawkowy mój ulubiony! miałam wiśniowy poprzednio, ale truskawka zdecydowanie rządzi!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...