piątek, 9 grudnia 2011

Gadanina

Jako, że mamy już grudzień i zbliżają się święta powoli zaczynam robić porządki w moim pokoju, rozglądam się za prezentami w sklepach i szczerze mówiąc to już nie mogę się doczekać efektu końcowego, czyli tego jak będzie wyglądał mój pokój przyozdobiony ozdobami świątecznymi. Natomiast świąt jakoś w tym roku tak bardzo nie wyczekuje.
Mam kilka pomysłów na własnoręczne ozdoby świąteczne, jak jesteście chętne to mogę Wam je przedstawić na blogu. Piszcie w komentarzach czy chcecie.

A teraz piosenka, która miło mnie zaskoczyła.
Tak szczerze mówiąc to nie przypuszczałam, że Danzel może mieć dobre piosenki.
A Wy?

2 komentarze:

  1. zapraszam do mnie na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chetnie zobacze reczniewykonane ozdoby! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...