poniedziałek, 12 grudnia 2011

Hand made, czyli własnoręcznie zrobione ozdoby świąteczne cz.1

Witajcie!
Jako, że święta są tuż tuż, zrobiłam dla Was kilka ozdób świątecznych. Mam nadzieję, że chociaż jeden mój pomysł przypadnie Wam do gustu i że sami coś spróbujecie stworzyć.
Czas na pierwszą ozdobę - choinkę z szyszek. Jest to chyba jedna z tych ozdób świątecznych, które sama nie robiłam. Jest to prezent od mojej koleżanki, która własnoręcznie ją wykonała. Muszę Wam przyznać, że jest to jeden z tych prezentów z którego ucieszyłam się najbardziej.
Oto choinka w całej okazałości.

A oto rzeczy które będą Wam potrzebne do wykonania tej choinki:
- szyszki

- korale (łańcuchy)

- klej (najlepiej specjalnie do tego przeznaczony, można chyba kupić takie kleje w kwiaciarniach)

- nożyczki

- taśma klejąca
oraz 
- tekturę z którego zrobicie stożek
- brokat bądź sztuczny śnieg.

Z tektury robicie stożek, wszystko zależy od tego jaką chcecie mieć choinkę, jeśli dużą to stożek musi być oczywiście duży a jeśli małą choinkę to oczywiście mały.
Do stożka przyklejacie szyszki, największe na dole i małe u góry, bądź jak wolicie wszędzie małe.
Następnie obsypujecie szyszki śniegiem lub brokatem.
Potem przyklejacie łańcuch, korale.
I choinka gotowa.
Łatwe?



Piosenka z filmu "Pretty Man, czyli chłopak do wynajęcia". Świetny film i świetne piosenki. Polecam!

5 komentarzy:

  1. wow super pomysł, a mma tyle szyszek w domu i niewiem co z nimi zrobic, dzieki:)
    chyba sie nie obrazisz jak odgapie:P

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, istny majstersztyk !
    pewnie zajęło Ci to dużo czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. obcinałas szyszki z tyłu?
    bo jak maja byc na kleju

    OdpowiedzUsuń
  4. BOSKIE! Pomyślę o zrobieniu takiej w przyszłym roku, bo w tym już zabraknie mi czasu. Super pomysł. Makaronowa choinka też świetna! :)

    Pozdrawiam, a blog wrzucę do mojego blogrolla... :)

    Sol
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...