piątek, 16 grudnia 2011

Hand made, czyli własnoręcznie zrobione ozdoby świąteczne cz.2

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją choinkę wykonaną z makaronu.
Uwaga, jest to trochę pracochłonna rzecz.
Oto co potrzebujemy do jej wykonania:
1. Makaron (mój został zakupiony w Lidlu)
2. Nożyczki
3. Lakier do paznokci
Do mojej choinki użyłam tych na poniższym zdjęciu.
Dodatkowo potrzebujemy:
 
4. Klej
 5. Stożek
 6. Bibuła kolorowa

Teraz pokażę Wam jak wygląda makaron pomalowany lakierem do paznokci. Oczywiście możecie pomalować makaron farbkami, ale wątpię by wyglądał tak atrakcyjnie jak ten pomalowany lakierem.
Można również użyć sztucznego śniegu.
Ostatnio wspominałam, że mam zamiar użyć tego lakieru nie tylko do malowania paznokci.
Pomalowałam nim makaron.
Na żywo ślicznie się mieni.
Tak prezentują się moje kokardki na choinkę.
A tak wygląda makaron pomalowany na fioletowo i czarno.
Mnie mimo wszystko urzekł czerwony kolor kokardek.

Efekt końcowy prezentuje się następująco:
Podoba się Wam?

6 komentarzy:

  1. Ślicznie to wyglada, a makaron faktycznie prezentuje się ciekawiej niż malowany farbkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ślicznie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaale fajne :) bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinka ładnie się prezentuje. Ja bym jeszcze dała złote kuleczki jako bombki i byłoby dla mnie cacy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, że w dzieciństwie robiłam ozdoby z makaronu... :)
    Fajnie Ci to wyszło... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie to wyglada, z tym makaron tez bomba, a szyszkowa choinka zrobiłą na mnie wielkie wrazenie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...