czwartek, 22 grudnia 2011

Hand made, czyli własnoręcznie zrobione ozdoby świąteczne cz.3

Czas na pokazanie Wam kolejnych ozdób świątecznych. Tym razem będą to aż dwa pomysły.
Pierwsza to ozdoba, którą już znacie.
Jest to choinka z szyszek. Tyle, że ta choinka jest wykonana przeze mnie i jest przyprószona śniegiem a nie brokatem.
Tak się prezentuje.

Do jej przygotowania potrzebne są:
1. Szyszki

2. Sztuczny śnieg

 
3. Stożek (ten na zdjęciu jest trochę za mały)
4. Klej

Jeśli chcecie możecie dodać jakiś łańcuch bądź korale.

Kolejną ozdobę którą możecie sami wykonać jest stroik do podgrzewaczy ze szyszek.

Sposób przygotowania jest bardzo prosty:
Z kartonu wycinacie kółko, przyklejacie na krawędzie szyszki i gotowe.

Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. świetnie wygląda i jest proste do zrobienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka prześliczna, ja nie mam cierpliwości do takich dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie ja sztuczny śnieg dopiero dawałam na końcu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też planujemy zrobić takie choineczki za rok! :)


    Z okazji Świąt Bożego Narodzenia
    dużo szczęścia i słodyczy
    każdy z Dwóch Włóczykijów
    Ci dzisiaj szczerze życzy! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...