wtorek, 27 grudnia 2011

Nivea Visage - matujący krem nawilżający na dzień (Moja opinia)

Święta mamy już za sobą, tak szczerze mówiąc cieszę się, że już minęły.
Dla mnie były strasznie nudne, wolałam już przygotowania od samych świąt.
Mam nadzieję, że Wy spędziliście je bardzo radośnie, a nie tak jak ja na rozmyślaniach.
Teraz czas na Sylwester i mam nadzieję, że minie równie szybko co święta.
Strasznie nie lubię Sylwestra, w dużej głównie mierze tylko dlatego, że nie mam z kim go spędzać:(.
Dosyć tych narzekań, czas na recenzję.

Recenzja będzie dotyczyć matującego kremu nawilżającego na dzień do cery mieszanej i tłustej.


Opis producenta:
                          

Składniki:

Tego kremu używam już ponad miesiąc i uważam, że jest to dobry produkt, lecz nie rewelacyjny.
Oto co zauważyłam podczas jego użytkowania:
Przede wszystkim nawilża skórę twarzy, łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania.
Nie matuje, chodź producent zapewnia co innego. Już po kilku godzinach od jego zastosowania zaczynam się świecić, błyszczeć.
Choć muszę przyznać, że trochę redukuje wydzielanie sebum, tzn. nie świecę się tak bardzo i szybko jak przy użyciu innego kremu.
Ja zawsze używam go pod makijaż. Nakładam krem, czekam kilka minut i używam podkładu Revlon. 
I muszę powiedzieć, że podkład rozprowadza się świetnie na tym kremie.
Nie zauważyłam by krem blokował pory i krem świetnie pachnie.
Dodatkowym plusem jest to, że jest mega wydajny.
Wystarczy na prawdę niewielka ilość kremu by pokryć całą twarz.
Podsumowując: Nie wiem, czy kupię go ponownie. Chyba dalej będę szukać idealnego kremu.
A może Wy znacie taki krem?

6 komentarzy:

  1. ja mam taki sam problem , też nie znam idealnego kremu wciąż próbuję :) Dodalam sie do obs , licze na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, polecam Ci Iwostin Purritin przywracający nawilżenie - odkąd nawilżam moją tłustą skórę, zauważyłam mniejsze świecenie się skóry. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy, choć matowienia nie potrzebuję

    OdpowiedzUsuń
  4. jak chcesz mat to spróbuj Avon Care odświeżający krem-żel do twarzy - dobry i tani, niedawno pisałam o nim recenzję, jeśli byś była zainteresowana to zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go mam i moje odczucia są dość podobne do Twoich :) muszę szukać czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś używałtem ten krem, ale podrażniał mi skórę.Była zaczerwieniona, pojawiały się plamki. Przy sporadycznym stosowaniu (raz w tygodniu) dawał rade.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...